کد خبر : 1983021 | 07 آذر 1402 ساعت 01:14 | 31.9K بازدید | 21 دیدگاه

زکی‌پور: از این چیزهای عجیب زیاد دیده‌ام

واکنش جالب ستاره سپاهان به کسر 4 امتیاز

مدافع چپ‌پای سپاهانی‌ها ابراز امیدواری کرد بتواند نظر مساعد امیر قلعه‌نویی را جلب کند و به تیم ملی دعوت شود.

واکنش جالب ستاره سپاهان به کسر 4 امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی‌پور بعد از برتری یک بر صفر تیمش در مصاف سخت با نیروی هوایی عراقی در جمع خبرنگاران گفت: اول از همه از هوادارانی که به تهران آمدند و حامی ما بودند تشکر می‌کنم و دست آنها را می‌بوسم. نیروی هوایی تیم خوبی بود و ما با اخراجی که در نیمه اول دادیم کارمان خیلی سخت شد. هادی محمدی هم اخراج شد و کارمان سخت‌تر شد، اما خدا را شکر توانستیم به لطف تلاش بازیکنان 3 امتیاز را بگیریم.

او درباره اینکه نیروی هوایی هفته پیش الاتحاد را شکست داده بود و هفته بعد سپاهان با الاتحاد دیدار می‌کند، بیان کرد: باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. بازی خیلی سختی داریم. با چالش‌هایی که داشتیم و 3 امتیازی که در لیگ قهرمانان آسیا و 4 امتیازی که در لیگ برتر از ما کسر شد کار سختی داریم. با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان امیدوارم بتوانیم به پیروزی برسیم.

ویدئو: 317884

چپ‌پای سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا به حضور در تیم ملی امیدوار است، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که به تیم ملی برسم. آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد. برای امیر قلعه‌نویی و تیم ملی هم آرزوی موفقیت می‌کنم و اگر بتوانم به تیم ملی کمک کنم، قطعاً این کار را خواهم کرد.

زکی‌پور درباره کسر امتیازهایی که در لیگ برتر از سپاهان شده افزود: آنقدر اتفاقات عجیب دیده‌ام که همه چیز برایم عادی است؛ یعنی اگر الان بگویند 3 بر صفر بازنده‌ شده‌ایم باز هم مشکلی نیست. ما تیم یکدست و یکدلی داریم و با اتحادی که داریم فقط رو به جلو می‌رویم تا دل هواداران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها