کد خبر : 1983016 | 07 آذر 1402 ساعت 01:02 | 9.7K بازدید | 22 دیدگاه

منتظریم حق واقعی ما را بدهند؛

نیازمند: این بازی می‌طلبید که وقت تلف کنم

پیام نیازمند می‌گوید با ۹ نفره شدن سپاهان مجبور شده وقت بازی را تلف کند.

نیازمند: این بازی می‌طلبید که وقت تلف کنم

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان، بعد از برتری تیمش مقابل نیروی هوایی عراق در مورد کارت زرد در دقایق پایانی گفت: آن کارت زرد را فدای ۹ نفره شدن تیممان کردم. من وقت تلف کردن را دوست ندارم اما بازی می‌طلبید که یک مقدار وقت را تلف کنم. کارت زرد من فدای سه امتیاز شد.

ویدئو: 317882

او در مورد تشویق‌های تماشاگرانشان در تهران گفت: واقعا دستشان درد نکند. دست تک تکشان را می‌بوسم. خدا را شکر همه آنها از این مسیر سخت و طولانی که آمده بودند خوشحال برمی‌گردند. بازی بسیار سختی بود نیروی هوایی تیم قدرتمندی بود و بازی قبلی هم اتحاد را برده بودند. بازی برای ما بسیار سخت بود. دو سه بازیکن کلیدی داشتند که واقعاً کنترل کردنشان دشوار بود.

او ادامه داد: بچه‌ها غیرت کردند ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره و ۱۰ دقیقه آخر هم که ۹ نفره شدیم. خیلی کار سخت بود اما خدا را شکر با سازماندهی و نظم دفاع کردیم و این همه هواداری که امروز آمده بودند خوشحال برمی‌گردند.

پیام نیازمند در مورد سیوهایش گفت: خوشحالم که توانستم به تیمم کمک بکنم. همه کار برای خوشحالی هواداران می‌کنیم و امیدوارم که خوشحالی آنها هفته بعد با صعودمان به مرحله بعد دوچندان بشود.

او در مورد مسائل کسر امتیاز و محرومیت آنها گفت: این اتفاقات چندین و چند ماه بحثش هست و در یک مقطعی واقعاً تمرکز تیم ما را بر هم زد. هنوز منتظریم حق واقعی ما که در زمین برایش زحمت کشیدیم را به ما برگردانند.

او در مورد شوت‌های خطرناک حریف گفت: تیم عقب نشسته بود و تیم نیروی هوایی داشت فشار می‌آورد و یک سری لایه‌های دفاعیمان باز شده بود. فرصت برای آنها به وجود می‌آمد و شوت می‌زدند اما خدا را شکر که به هر نحوی بود دروازه ما بسته ماند.

او در مورد عملکرد تیم‌های ایرانی گفت: نشان دادیم با استعداد و توانایی‌ای که بازیکنان ایرانی دارند خیلی می‌توانند حرف‌های بزرگی بزنند. عربستان هم نگاه دوربرد دارد و با این هزینه‌هایی که می‌کنند قطعاً از ما خیلی جلوتر هستند. امسال با توجه به شرایط صعود و بهترین تیم‌های دوم کاری کردند که ما با گروه‌های دیگر هم رقیب هستیم و به نحوی ما با پرسپولیس هم برای دوم شدن رقابت داریم ولی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تمام تیم‌های ایرانی در بازی‌های آسیایی موفق باشند.

دیدگاه‌ها