کد خبر : 1983000 | 07 آذر 1402 ساعت 00:24 | 13.1K بازدید | 54 دیدگاه

ده نفره شدن النصر هم به کلین‌شیت کمک کرد

بیرانوند و رونالدو، باز هم به سود علیرضا

علیرضا بیرانوند مقابل النصر عربستان موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد.

بیرانوند و رونالدو، باز هم به سود علیرضا

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل بازی پرسپولیس با النصر ممکن بود تقابل رونالدو و بیرانوند در ضربه پنالتی مشابه آنچه در جام جهانی ۲۰۱۸ رخ داد تکرار شود اما با تغییر نظر داور پنالتی روی رونالدو گرفته نشد.

با این حال بیرانوند مانند همیشه نمایش مستحکمی در چارچوب دروازه سرخ‌ها داشت. علیرضا که پیش‌تر در بازی رفت دوبار دروازه خود را مقابل النصر بازشده دیده بود، این بار نمی‌خواست مقابل ستاره‌های پرشمار این تیم عربستانی کم بیاورد و برای ثبت کلین‌شیت تلاش می‌کرد.

بیرانوند در چهار دیدار گذشته لیگ قهرمانان سه گل دریافت کرد و موفق شده بود مقابل الدحیل و استقلال تاجیکستان دروازه خود را بسته نگه دارد و یک بار نیز با مهار پنالتی مقابل تاجیک‌ها جریان بازی را کاملا تغییر داد.

او حالا سومین کلین‌شیت خود در لیگ قهرمانان آسیا را به ثبت رسانده است که آمار بسیار خوبی در گروه مرگ محسوب می‌شود‌.

1927814

این کلین‌شیت وقتی ارزشمندتر می‌شود که نگاهی دوباره به ترکیب النصر بیندازیم. این تیم اگرچه سه بازیکن خارجی خود را لیست خط زده بود، اما همچنان اسکوادی کهکشانی در اختیار داشت و با بازیکنانی مثل رونالدو، مانه، بروزوویچ و اوتاویو نیز نتوانستند مقاومت بیرانوند را بشکنند.

حالا شماره یک پرسپولیس خود را برای تقابل دوباره با الدحیل آماده می‌کند. او این بار حمایت هواداران پرشمار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را نیز خواهد داشت و باید دید چه عملکردی مقابل دیگر تیم قدرتمند این گروه که البته حذف زودهنگامی را تجربه کرده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها