کد خبر : 1982973 | 06 آذر 1402 ساعت 23:23 | 26.1K بازدید | 1 دیدگاه

رافائل گوئررو:

به بایرن آمدم تا دوباره با توخل کار کنم!

رافائل گوئررو، ستاره بایرن، می‌گوید توماس توخل یکی از دلایل پیوستن او به بایرن بوده است.

به بایرن آمدم تا دوباره با توخل کار کنم!

به گزارش "ورزش سه"، این دفاع چپ از سال 2016 به مدت 7 سال در دورتموند بازی کرد و برای این تیم 40 گل هم به ثمر رساند. او دو سال در دورتموند با توخل کار کرد و در تابستان 2023 بعد از پیوستنش به بایرن، دوباره شاگرد او شده است. گوئررو در مصاحبه‌ای در مورد توخل و تجربه حضور در بایرن صحبت کرده است.

ماه‌های اولیه با بایرن در مونیخ؟
"بلافاصله احساس کردم بایرن یک باشگاه متفاوت با ذهنیت متفاوت است. من بعد از 10 روز تمرین مصدوم شدم، بنابراین شروعی را که انتظارش را داشتم تجربه نکردم. اما حالا به طور منظم در تیم هستم، بنابراین ادغامم با تیم به‌خوبی پیش رفت. حالا من برگشتم و مطمئنم همه‌چیز در مسیر درست پیش خواهد رفت، وقتی به یک باشگاه جدید ملحق می‌شوید می‌خواهید بلافاصله یک گزینه اصلی باشید و به زمین بروید."

1959467

کار مجدد با توماس توخل؟
"او بخشی از دلیل حضور من در اینجاست. من او و روش‌هایش را می‌شناسم. او همچنین با باشگاه‌هایی که بعد از دورتموند مربیگری کرده بود پیشرفت کرده است. من اکنون در مونیخ هستم و یکی از دلیل‌های متعدد برای انتخاب بایرن، توخل است."

توخل از زمانی که در دورتموند با هم کار کردید چه تغییری کرد؟
"دورتموند اولین تجربه واقعا بزرگ او بود. من احساس می‌کنم که او در آن زمان با بازیکنان سخت‌گیرتر بود. او اکنون آزادی بیشتری به بازیکنانش می‌دهد و در عین حال اصول اولیه را در زمین حفظ می‌کند. فکر می‌کنم این تفاوتی است که ایجاد شده است."

دیدگاه‌ها