کد خبر : 1982959 | 06 آذر 1402 ساعت 22:36 | 43.1K بازدید | 15 دیدگاه

بلای لاجامی و النصر بر سر حسین‌نژاد آمد

اخراج پدیده فوتبال ایران با چشمانی اشک‌بار (عکس)

محمدجواد حسین‌نژاد دقیقا اتفاقی مشابه با بازی پرسپولیس و النصر، کارت قرمز دریافت کرد.

اخراج پدیده فوتبال ایران با چشمانی اشک‌بار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که سپاهان در حال کنترل دقایق باقیمانده از دیدار با نیروی هوایی بود تا بتواند برنده به رختکن برود، اتفاق تلخی در میانه‌های میدان رخ داد که منجر به اخراج ستاره و پدیده این فصل زردپوشان اصفهانی شد.

ویدئو: 317865

محمدجواد حسین‌نژاد که تلاش می‌کرد توپ را از مقابل پای بازیکن نیروی هوایی برباید، مچ پای مصطفی سعدون را لگد کرد و عبدالرحمن جاسم نیز بلافاصله دست به جیب شد و ستاره سپاهان را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

1959435

پدیده تیم مورایس که در شوک تصمیم داور قطری بود، برای چند دقیقه درون زمین باقی ماند تا بلکه از اتاق VAR به قاضی میدان اطلاع داده شود او دچار اشتباه شده و رنگ کارت را تغییر دهد.

اما این اتفاق رخ نداد و حسین‌نژاد با کارت قرمزی که از عبدالرحمن جاسم دریافت کرده بود، با چشمانی اشکبار زمین مسابقه را ترک کرد تا سپاهان در دقایق باقیمانده از بازی با یک یار کمتر، مسابقه را ادامه دهد.

1959436

خطای حسین‌نژاد به روی مصطفی سعدون دقیقا مشابه با خطایی بود که علی لاجامی در دیدار پرسپولیس و النصر به روی میلاد سرلک مرتکب شد و ما نینگ نیز مدافع عربستانی را اخراج کرد. دو خطای مشابه و دو کارت قرمز در دیدارهای نمایندگان ایران که اولی به سود سرخپوشان بود و دومی به ضرر تیم مورایس.

1959437
1959438

دیدگاه‌ها