کد خبر : 1982924 | 06 آذر 1402 ساعت 21:09 | 13.6K بازدید | 21 دیدگاه

خمس کاور پوشید و پا به توپ شد؛

مدافع جدید تراکتور: جنگی و خشن از اسپانیا!

پاکو خمس در 53 سالگی همچنان از نظر بدنی و تکنیکی آماده است، او شخصا به ستاره‌های تراکتور درس فوتبال می‌دهد.

مدافع جدید تراکتور: جنگی و خشن از اسپانیا!

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس از مربیانی است که تمام بخش‌های تمرین را شخصا هدایت می‌کند و کمتر پیش می‌آید که اختیار انجام تمرین را به دستیاران خود بدهد. او حتی به تنهایی تمرین را برنامه‌ریزی می‌کند و در تمام بخش‌ها به شکلی جدی و محکم حضور دارد و کار را جلو می‌برد.

در تمرین دیروز تیم تراکتور او در حالی که کاور بنفش بر تن داشت و زمین را برای شاگردانش به دو قسمت تقسیم کرده بود، پا به توپ شد و در خط دفاعی قرار گرفت تا تیم مقابل که اغلب بازیکنان جوان را در ترکیب خود می‌دید، برای گلزنی مجبور به عبور از سرمربی خود باشند.

1959360

خمس اما مستحکم و پرقدرت در مقابل این بازیکنان تکنیکی و جوان ایستاده بود و اجازه عبور ساده را به آنها نمی‌داد. در یک صحنه محمدرضا شکیب‌خو، بازیکن جوان تیم تراکتور که قصد عبور از خمس را داشت موفق به این کار نشد و سرمربی تراکتور به خوبی توپ او را گرفت.

در چند صحنه دیگر هم پاکو با اتکا به توان بدنی بسیار خوب خود و همچنین توانایی دفاعی ممتاز، مقابل مهاجمان تراکتور ایستادگی کرد تا آنها رویارویی با یک بازیکن سابق شاغل در لالیگا و تیم ملی اسپانیا را تجربه کنند.

1959361

پاکو خمس که این روزها در تبریز هدایت تراکتور را برعهده دارد، 269 بار در لالیگا به میدان رفته و برای تیم‌های زاراگوزا، کوردوبا، مورسیا، وایکانو و... بازی کرده است.

1959362

او همچنین سابقه بازی در جام یوفا و جام برندگان اروپا را هم دارد و در فصل 07-2006 برای آخرین بار به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی کرد.

خمس به عنوان مدافع مرکزی 21 بازی در تیم ملی اسپانیا انجام داد و در لیست این تیم برای یورو 2000 نیز حضور داشت.

دیدگاه‌ها