کد خبر : 1982919 | 06 آذر 1402 ساعت 20:56 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

ببینید خودتان چه کردید که این اتفاقات افتاد؛

پاسخ مفصل سرپرست شهداب به ادعای رقیب

سرپرست باشگاه شهداب یزد رسما به حواشی اخیر بازی با پیکان واکنش نشان داد.

پاسخ مفصل سرپرست شهداب به ادعای رقیب

به گزارش "ورزش سه"،  ایجاد برخی حواشی در دیدار دو تیم شهداب یزد و پیکان تهران باعث شد که قهرمان دو دوره پیاپی لیگ برتر به اتفاقات رخ داده واکنش نشان دهد.

در همین راستا سرپرست باشگاه شهداب یزد در این باره صحبت کرده است. ابوالقاسم میرزایی در این باره گفت: "هفته هفتم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های ایران روز یکشنبه، پنجم آذرماه، با انجام مهمترین دیدار هفته در یزد پیگیری شد که این دیدار با برتری بلندقامتان شهدابی همراه بود؛ اما در پایان این دیدار یک سری رفتار‌های ناشایست از سوی یک تماشاگرنما که از طرف باشگاه شهداب با وی به جد برخورد شد، سبب گردید تا اظهارات خلاف واقع و بعضا غیرمنصفانه نسبت به باشگاه شهداب و البته هواداران خون گرم و پر شور این تیم نسبت داده شود.

سرپرست تیم والیبال شهداب یزد در ادامه با حمایت از تماشاگران اصیل و فرهیخته این باشگاه، افزود: حضور تماشاگران و هوادارن باشگاه شهداب همواره زبانزد عام و خاص و اهالی والیبال بوده و هست و رفتار شایسته آنان موردتشویق جامعه ورزشی کشور قرار گرفته است. به طور مثال بازی شهرآورد استان مقابل ایفای اردکان که همواره از جذاب‌ترین مسابقات لیگ برتر والیبال در دو سال گذشته بوده، ما شاهد آن بودیم که برنده واقعی این رویداد تماشاگران ما بودند. این همدلی و رفتار شایسته ناشی از برپایی کانون هواداران و برگزاری نشست‌های منظم و پی‌درپی بوده و بخشی از فرهنگ میهمان‌نوازی یزدی‌ها در آن نمو پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این تماشاگران همان هواداران بازی‌های سابقند؛ اینکه چه رفتاری از تیم مقابل باعث شده تا فرصت برای جولان و بی‌اخلاقی تماشاگرنمایی فراهم شود مسئله ای‌ است که باید در فرصت مناسب بدان پاسخ داد اما در شرایط فعلی نمی‌توان یک باشگاه حرفه‌ای با هوادارانی اصیل و شناسنامه‌دار را به دلیل اشتباه فردی زیر سوال برد. هرچند تاکید می‌کنم در جمع 5 هزار نفره هواداران دیروز قطعا نمی‌توان بر رفتار یکایک آن عزیزان نظارت داشت که درک این مهم توسط فدراسیون و تیم‌های رقیب یک رفتار کاملا حرفه‌ای است.

1959355

میرزایی با اشاره به حواشی بازی تیم شهداب یزد در دو بازی مقابل نیان الکترونیک مشهد که به میزبانی استان خراسان رضوی و مس رفسنجان که به میزبانی رفسنجان برگزار شد، بیان داشت: در مسابقه با نماینده شهر مشهد و رفسنجان نیز ما شاهد رفتار ناشایست و بی‌اخلاقی از سوی برخی از تماشاگرنماها بودیم اما هرآنچه از بی‌اخلاقی مشاهده شد در پایان مسابقه و اتمام بازی نیز به فراموشی سپرده شد و گذشتن از حواشی‌ای که باشگاه در آن نقشی نداشته ناشی از تفکر حرفه‌ای یک مجموعه است که امیدواریم عزیزان و دوستان ما در باشگاه ارزشمند و پرافتخار پیکان نیز بدان توجه کافی را داشته باشند. هرچند باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب آمادگی خود را برای هرگونه پاسخ و توضیح لازم پیرامون این مسئله را داشته و از کیان خود و عزت هواداران خون گرم و شایسته خود دفاع می‌کند.

سرپرست تیم والیبال شهداب یزد با اشاره به ادعای خلاف واقع سرپرست تیم پیکان افزود: مدیران این باشگاه پرافتخار که مدام از اخلاق‌مداری دم می‌زنند و باشگاه شهداب را فصل الخطاب اظهارات خود می‌دانند نیز بر رفتار و فعل خود آگاه باشند که در مواردی همچون دادن وعده و وعیدهای پوشالی به چند تن از بازیکنان جوان پرورش یافته باشگاه شهداب برای برهم زدن تمرکز آنها که در همه موارد قوانین مشخص نمود که این بی اخلاقی‌ها جایی در والیبال ندارد. آنها در مسئله اهدای ورزشگاه برای تمرینشان در روز بعد از بازی نیز علی‌رغم اعلام تمایل باشگاه شهداب جهت در اختیار گذاشتن ورزشگاه استاندارد خود نیز هیچ گونه همیاری و همکاری نکردند، بدین نحو که باشگاه شهداب صرفا جهت اجرای قوانین داخلی خود و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نیازمند نامه‌ای رسمی یا حتی دست‌نویس برای تقدیم ورزشگاه بود که پس از اعلام شرایط اداری مجموعه، باشگاه پیکان نه تنها امتناع ورزید بلکه قصور و عدم همراهی خود را یک بی‌اخلاقی از باشگاه شهداب عنوان کرد. گفته‌ای که درخور سرپرست ارجمند این مجموعه نبوده و نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: از حسن نیت و همکاری باشگاه شهداب این نکته قابل توجه است که تیم پیکان در هتلی استقرار پیدا کرد که پذیرش ورزشی آن مجموعه در تعهدات فی مابین باشگاه شهداب و مجموعه هتلینگ بوده است، اما این باشگاه حتی بدون اطلاع پیکانی‌ها و این جنجال‌ها و منت‌ها و رسانه‌ای کردن مسائل، با حضور تیم پیکان در این مجموعه موافقت کرد و شرایط لازم و جابه‌جایی اتاق‌های بازیکنان خود را نیز در دستور کار قرار داد. سیاست رسانه‌ای همکاران ما در روابط عمومی باشگاه شهداب منت‌گذاری و جنجال‌سازی نیست.

میرزایی خاطر نشان کرد: البته ما به باشگاه محترم پیکان حق داده و آنها به لحاظ روانی هفته‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند. بازی در جمع چندهزار نفره هواداران پرشور و خستگی ناپذیر شهداب در مجموعه اختصاصی آن و در رویارویی با بازیکنان آماده آن شرایط سخت، ملتهب و با بار روانی دشواری را برای آن همراه کرده بود. جایگاه این تیم در جدول نیز بر این بار فکری نیز افزوده بود. امیدوارم تیم پیکان مانند بازی‌های گذشته خود بی‌آنکه عدم نتیجه‌گیری خود را بر حواشی رویداد نسبت دهد پاسخگوی تشکیلات خود بوده و جایگاه خود را ارتقا بخشند. رقابت با باشگاه حرفه‌ای و توانمند خواست باشگاه شهداب بوده و یزدی‌ها به رقابت با تیم‌های توانمند افتخار می‌کنند و لذت می‌برند.

میرزایی در پایان به ادعای گفتار سرپرست تیم پیکان به حرفه‌ای اعلام نمودن باشگاه شهداب عنوان کرد: این نوع گفتار هیچگاه از سوی مسئولین باشگاه شهداب یزد عنوان نشده است و همواره شاهد لطف و محبت کارشناسان، اهالی جامعه والیبال و بالاخص مردم سرزمینمان ایران به مجموعه باشگاه شهداب یزد می‌باشد.

دیدگاه‌ها