کد خبر : 1982817 | 06 آذر 1402 ساعت 13:35 | 37K بازدید | 18 دیدگاه

اعتماد آنچلوتی به ستاره قرضی: او باید بماند!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از مدیران این باشگاه خواسته که برای حفظ کپا آریسابالاگا اقدام کنند.

اعتماد آنچلوتی به ستاره قرضی: او باید بماند!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در فاصله دو روز تا شروع رقابت‌های فصل جدید لالیگا باعث شد که رئال مادرید با بحرانی جدی در درون دروازه روبه‌رو شود. 

آندری لونین که دروازه‌بان ذخیره این تیم بود فرصت حضور در ترکیب رئال را در چند بازی ابتدایی پیدا کرد اما آن‌ها خیلی زود برای انتقال کپا به سانتیاگو برنابئو با قراردادی قرضی با چلسی به توافق رسیدند. 

این بازیکن که عملکردش در چلسی با انتقادهای بسیاری همراه بود توانست در رئال به ثبات خوبی دست پیدا کند و به دروازه‌بانی قابل اطمینان تبدیل شود که جای خالی کورتوا را به خوبی پر کرده و نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم از این نظر را تا حد زیادی کاهش داده است. 

1951767

حالا نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده که عملکرد این دروازه‌بان اسپانیایی در طول این مدت در تمرینات و دیدارهای رئال به حدی خوب بوده که باعث شده او به گزینه مورد اعتماد آنچلوتی تبدیل شود و این مربی از مدیران این باشگاه خواسته که او را برای فصل آینده هم حفظ کنند. 

قرارداد لونین با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن تصمیمی برای تمدید قراردادش داشته باشد و به این ترتیب کپا این فرصت را خواهد داشت که رقابتی خوب و جدی با کورتوا در دروازه رئال داشته باشد.

دیدگاه‌ها