کد خبر : 1982647 | 05 آذر 1402 ساعت 20:35 | 18.3K بازدید | 6 دیدگاه

اشک سون را درآوردند: هت‌تریک آفساید! (عکس)

سون هیونگ مین در بازی تاتنهام مقابل استون ویلا سه گل مردود به ثمر رساند.

اشک سون را درآوردند: هت‌تریک آفساید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فصل جدید را زیر نظر آنگه پوستکوگلو عالی شروع کرد، اما در دو بازی پیش از فیفادی نوامبر نتایج برخلاف پیش بینی رقم خورد.  شکست 4-1 مقابل چلسی برای آن‌ها بسیار سخت بود، زیرا جیمز مدیسون و میکی فن‌دی‌فن به دلیل مصدومیت در آن مسابقه از زمین خارج شدند.

در شکست 2-1 مقابل ولورهمپتون هم کریستین رومرو و دستینی اودوگی به دلیل محرومیت غایب بودند و ژان ایو بیسوما نیز در دیدار امشب مقابل ویلا به دلیل دریافت پنجمین کارت زرد فصل غایب بود.

تاتنهام بدون توجه به دو نتیجه قبلی، بازی امشب را با قدرت شروع کرد. در همان دقایق ابتدایی بازی دژان کولوسفسکی به تیر دروازه کوبید، برایان گیل با ضربه پرقدرت دیبو مارتینز را به چالش کشید و سون هیونگ مین هم فرصت عالی را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

1958930

پیش از گل اول تاتنهام دژان کولوسفسکی روی همکاری خوب سون و رودریگو بنتاکور به توپ رسید و موفق شد دروازه دیبو مارتینز را باز کند اما به دلیل حضور در آفساید این گل مردود شد.

حملات ادامه یافت تا اینکه دقیقه 22 جیووانی لوسلسو گل زد و تاتنهام را پیش انداخت. تماشاگران تاتنهام تا حدودی خیال‌شان راحت شده بود که دو دقیقه بعد استون ویلا گل زد.

تاتنهام خوش شانس بود چرا که این گل مورد بررسی VAR قرار گرفت و سپس مشخص شد که به دلیل آفساید اولی اوتکینز گل باید مردود اعلام شود.

تاتنهام در این نیمه یک گل مردود دیگر داشت. این بار سون دقیقه 44 روی پاسکاری تیمی به توپ رسید و موفق شد دروازه حریف را باز کند اما پرچم کمک داور تایید کرد این گل هم آفساید است.

1958931

بازی ادامه یافت تا اینکه در پایان نیمه اول پائو تورس از روی ضربه ایستگاهی داگلاس لوئیز با ضربه سر گل زد.  VAR دوباره وارد عمل شد اما مشخص شد که گل این بازیکن اسپانیایی صحیح است.

پس از اینکه لئون بایی در ابتدای نیمه دوم تیر دروازه تاتنهام را لرزاند، در دقیقه 59 تاتنهام به یک گل دیگر رسید اما بدشانس بود که دوباره مردود شد. سون روی یک فرار خوب در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما پرچم بالارفته کمک داور تایید کرد که او در موقعیت آفساید به این توپ رسیده است.

1958929

تاتنهام در ادامه نیمه دوم روی ضربه سر اولی واتکینز گل دریافت کرد و امیدوار به جبران بود اما باز هم بدشانسی به سراغ آن‌ها آمد.

سون در دقیقه 85 یک مرتبه دیگر گل زد اما باز هم آفساید بود. او این‌بار مقابل دروازه خالی توپی که به تیرک برخورد کرده بود را وارد دروازه حریف کرد اما پرچم کمک داور تایید کرد که این گل او هم مردود بود و مورد قبول قرار نگرفته است.

دیدگاه‌ها