کد خبر : 1982636 | 05 آذر 1402 ساعت 19:46 | 6K بازدید | 21 دیدگاه

تاتنهام 1-2 استون ویلا: 3 گل در جشنواره گل‌های آفساید

تاتنهام در یک بازی تماشایی با نتیجه 2-1 مقابل استون ویلا شکست خورد.

تاتنهام 1-2 استون ویلا: 3 گل در جشنواره گل‌های آفساید

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در بازی هفته سیزدهم لیگ برتر از استون ویلا میزبانی کرد و با نتیجه 2-1 شکست خورد.

این دیدار تماشایی از ابتدا با هیجان آغاز شد و تا پایان هم با یک ریتم چشمگیر دنبال شد. هر دو تیم با ارائه‌ فوتبال منظم تماشاگران را به وجد آوردند و امکان داشت با گل‌های بیشتری هم دنبال شود.

ویدئو: 317764

تاتنهام که فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرده بود دقیقه 15 توسط سون هیونگ مین به گل رسید اما این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. تاتنهام ناامید نشد و چند دقیقه بعد توسط جیووانی لوسلسو به گل رسید.

1958918

ارسال کرنر پدرو پوررو از محوطه جریمه خارج می‌شد که لوسلسو موفق شد با ضربه پرقدرت پای چپ دروازه دیبو مارتینز را باز کند. ضربه او پس از برخورد با پای چپ دیگو کارلوس مقداری تغییر جهت داد و شرایط گلزنی این بازی را ایجاد کرد.

استون ویلا خیلی زود به این گل پاسخ داد و دقیقه 24 به گل رسید. این گل با ضربه سر اولی واتکینز به ثمر رسید اما به دلیل حضور میلی‌متری او در آفساید مورد بررسی VAR قرار گرفت و سپس مردود شد.

رودریگو بنتاکور دقیقه 32 دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد تا به جای او پیر امیل هویبرگ به زمین بیاید. به همین دلیل در پایان نیمه اول 9 دقیقه وقت اضافه اعلام شد.

1958920

این وقت‌های اضافه به استون ویلا اجازه داد تا روی فشار مضاعف بالاخره در دقیقه 45+7 گلزنی کند. روی ارسال بلند داگلاس لوئیز از ضربه آزاد، پائو تورس با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند.

پس از تساوی در نیمه اول، ویلا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد اما این تاتنهام بود که به گل رسید. دقیقه 59 سون هیونگ مین یک مرتبه دیگر گل زد اما به دلیل اینکه در موقعیت آفساید به توپ رسیده بود این گل مردود اعلام شد.

1958919

دو دقیقه پس از گل آفساید تاتنهام، استون ویلا گل دوم را به ثمر رساند. اولی واتکینز این بار در آفساید نبود و پس از دریافت توپ بین مدافعان حریف با ضربه زمینی به گوشه راست دروازه تیمش‌ را پیش انداخت.

تاتنهام در این بازی نهایت بدشانسی را تجربه کرد و اگرچه تلاش زیادی داشت تا گل تساوی را به ثمر برساند اما درخشش دیبو مارتینز موجب شد تا آن‌ها در حسرت گل تساوی بمانند.

1958917

سون در دقیقه 85 موفق شد ضربه‌ای که به تیرک برخورد کرده بود را وارد دروازه خالی استون ویلا کند اما به دلیل اینکه پیش از ضربه قبلی در موقعیت آفساید بود، او در گل‌های آفساید هت‌تریک کرد!

اگرچه شاگردان آنگه پوستکوگلو تا پایان بازی بیشتر از حریف موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کردند اما نتوانستند مانع از شکست شده و دست خالی زمین را ترک کردند. این برد به استون ویلا اجازه داد تا با 28 امتیاز به رتبه چهارم صعود کند و تاتنهام 26 امتیازی را پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها