کد خبر : 1982594 | 05 آذر 1402 ساعت 17:22 | 28.9K بازدید | 22 دیدگاه

ادامه شکست‌ناپذیری کایسری با ایرانی‌ها؛

استقلالی‌ها در ترکیه باج نمی‌دهند!

کایسری اسپور در حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل آدانا دمیراسپور به تساوی رسید.

استقلالی‌ها در ترکیه باج نمی‌دهند!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی را پس از فیفا دی و برای پنجمین بازی پیاپی به طور همزمان در ترکیب اولیه داشت، از ساعت 14 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه کادیر هاس مقابل تیم رده سومی آدانا دمیراسپور قرار گرفت.

کایسری اسپور که در چهار هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه در حضور همزمان مجید حسینی و علی کریمی، دو بازیکن سابق استقلال روند فوق العاده‌ای داشته و چهار پیروزی پیاپی به دست آورده بود، امروز هم توانست به همین روند شکست ناپذیری ادامه بدهد و صاحب یک امتیاز در این جدال سخت مقابل حریف مدعی خود شود.

1958840

تیم فوتبال کایسری اسپور در دیدار خانگی امروز مقابل آدانا دمیراسپور که حمایت تماشاگرانش را هم داشت، به تساوی یک بر یک رضایت داد تا مثل حریفش 23 امتیازی شود و البته بخاطر تفاضل گل کمتر، موقتا در جایگاه چهارم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرد.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور پس از نیمکت نشینی در دو مسابقه گذشته تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان، امروز فرصت بازی برای تیمش برابر آدانا دمیراسپور را به دست آورد و 90 دقیقه در زمین بود.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور هم که قبل از فیفا دی یک گل در سوپر لیگ ترکیه به ثمر رسانده بود، پس از حضور تعویضی در مسابقه تیم ملی مقابل ازبکستان، امروز مثل مجید حسینی به طور کامل در زمین بود و دوازدهمین بازی فصل را انجام داد.

دیدگاه‌ها