کد خبر : 1982468 | 05 آذر 1402 ساعت 09:49 | 19.1K بازدید | 3 دیدگاه

صحبت کاپیتان با پدیده تاریخ‌ساز: مثل تو زیاد بودند!

داویده کالابریا، کاپیتان میلان، درباره صحبت‌هایی که با فرانچسکو کاماردا داشت توضیحاتی داد.

صحبت کاپیتان با پدیده تاریخ‌ساز: مثل تو زیاد بودند!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم سری آ ایتالیا روبه‌روی فیورنتینا به میدان رفت و موفق شد این تیم را با یک گل شکست دهد. 

اتفاقی تاریخی که در این دیدار رخ داد این بود که کاماردا توانست با 15 سال و 260 روز با پیراهن میلان به میدان برود و به جوان‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایتالیا در لیگ این کشور تبدیل شود و رکورد جذابی را به نام خودش ثبت کند. 

او در مارس 2008 به دنیا آمده و در آکادمی میلان هم تجربه بازی در گروه‌های سنی بالاتر را داشت اما مصدومیت بازیکنان تیم اول به او این فرصت را داد که بتواند در ورزشگاه سن‌سیرو و در سری آ هم برای این تیم به میدان برود. 

1958625

کالابریا پس از پایان این دیدار در پاسخ به سوالی درباره او به خبرنگاران گفت: «من چند موضوع را با کاماردا در میان گذاشتم. او بدون شک استعداد بسیاری دارد اما بسیاری از بازیکنان بودند که مانند او با استعداد بودند و این موضوع را به او گفتم. 

کاماردا باید در حال حاضر از شرایطی که دارد لذت ببرد اما در عین حال باید بیشتر و سخت‌تر از هر کس دیگری تلاش کند تا به خواسته‌هایی که دارد برسد. حالا ما امیدوار هستیم که بتوانیم او را در مسیری که شروع کرده است همراهی کنیم.»

دیدگاه‌ها