کد خبر : 1982278 | 04 آذر 1402 ساعت 13:54 | 10.1K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش تند ستاره انگلیسی: مهم برد است، نه تعداد گل!

هری کین، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید تنها چیزی که اهمیت دارد این است که این تیم موفق به کسب سه امتیاز بازی برابر کلن شده است.

واکنش تند ستاره انگلیسی: مهم برد است، نه تعداد گل!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم بوندسلیگا روبه‌روی کلن قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

کین بار دیگر ناجی بایرن در این بازی شد و توانست تک گل تیمش را در نیمه اول به ثمر برساند. آن‌ها فرصت‌هایی برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر داشتند اما نتوانستند از این موقعیت‌ها استفاده کنند و به پیروزی با یک گل رضایت دادند. 

هواداران بایرن معتقد هستند که این تیم باید عملکرد بهتری در این بازی ارائه می‌کرد و انتقادهایی از بازیکنان مطرح شد اما کین باور دارد که مهم تنها کسب همین سه امتیاز است. 

1958205

او در گفت‌وگو با DAZN در این باره اظهار داشت: «امروز بازی مهمی برای ما بود. البته که شاید نتیجه از نگاه بعضی از افراد خیلی عالی نباشد اما ما توانستیم کارمان را به درستی انجام دهیم. فقط در نیمه اول این فرصت را داشتیم که سه گل دیگر به ثمر برسانیم. 

این سه امتیاز برای ما بسیار خوب و مهم بود. امروز نتیجه بسیار مثبتی گرفتیم. کنترل بازی را به خوبی در دست داشتیم. شانس‌ بسیاری برای گلزنی به‌دست آوردیم و چند فرصت هم در اختیار حریف قرار دادیم. دوست داشتیم بیشتر گل بزنیم اما این موضوع مهم نیست چون سه امتیاز را کسب کردیم. پیروز بسیار مهمی پس از وقفه دیدارهای ملی بود.»

دیدگاه‌ها