کد خبر : 1982262 | 04 آذر 1402 ساعت 12:39 | 25K بازدید | 8 دیدگاه

خشم ستاره جنجالی: تصادف کردم، آدم که نکشتم!

ماریو بالوتلی، ستاره جنجالی ایتالیایی، از واکنش رسانه‌ها به تصادفش در برشا بسیار عصبانی و ناراحت است.

خشم ستاره جنجالی: تصادف کردم، آدم که نکشتم!

به گزارش "ورزش سه"، بالوتلی پنجشنبه شب در برشا با ماشین آئودی‌اش تصادف نسبتا شدیدی داشت. او در حالی‌که پشت فرمان بود با ماشین به دیوار کوبیده اما این حادثه مصدومیت جدی به همراه نداشت. 

اما اتفاقی که باعث شد این تصادف بسیار مورد توجه قرار بگیرد این بود که او حاضر نشد به اصرار پلیس برای تست الکل تن بدهد و به همین دلیل گواهینامه‌اش تا اطلاع ثانوی از سوی پلیس ایتالیا توقیف شد. 

این بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا که در روزهای اخیر صحبت‌هایی درباره برگشت به این تیم را مطرح کرده بود، در گفت‌وگو با دیلینگر نیوز درباره این اتفاق اظهار داشت: «من فقط با ماشینم تصادف کردم و سپس با ماشین دیگری به خانه رفتم. 

1957876

فکر می‌کردم جنجال درست کردن از چنین اتفاقی دیگر قدیمی شده است. اگر این اتفاق به کس دیگری ضربه جدی زده بود و اگر فردی را مجروح کرده بودم، می‌توانستم این رفتارها را درک کنم اما من فقط با ماشین تصادف کردم و سپس به خانه رفتم. 

هزاران مشکل در حال حاضر وجود دارد و تنها چیزی که در روزنامه‌ها دیدم اشاره به تصادف من بود. اگر بیمه نداشتم شاید این مشکل خیلی جدی می‌شد اما خوشبختانه بیمه هم داشتم. به جای صحبت درباره مسائل مهم، آن‌ها درباره این اتفاق حرف می‌زنند. باورنکردنی است!»

دیدگاه‌ها