کد خبر : 1982259 | 04 آذر 1402 ساعت 12:29 | 12.5K بازدید | 10 دیدگاه

رکورد عجیب توخل: تعویض لازم نداریم!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، شب گذشته رکورد عجیبی را پس از 13 سال در این تیم ثبت کرد.

رکورد عجیب توخل: تعویض لازم نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‎‌های هفته دوازدهم بوندسلیگا روبه‌روی کلن قرار گرفت و موفق شد این تیم را با یک گل شکست دهد. 

تک گل این بازی را هری کین در دقیقه بیستم به ثمر رساند و تلاش بازیکنان دو تیم برای باز کردن دروازه حریف در ادامه این بازی نتیجه‌ای نداشت تا این دیدار در نهایت با همان یک گل و به سود شاگردان توخل به پایان برسد. 

اتفاق جالب و عجیبی که در این بازی رخ داد این بود که توخل در طول 90 دقیقه دست به ترکیب تیمش نزد و آن‌ها این دیدار را با همان ترکیب اصلی و یازده بازیکنی که از ابتدا در زمین حاضر بودند به پایان بردند. 

1957919

این اولین‌بار پس از یازدهم دسامبر سال 2010 بود که چنین اتفاقی برای بایرن رخ می‌داد. در آن زمان لوئیس فن خال هدایت این تیم را برعهده داشت و در بازی برابر سن پائولی اقدامی مشابه انجام داد و هیچ بازیکنی را در طول 90 دقیقه تعویض نکرد. 

این موضوع توجه بسیاری از هواداران بایرن را جلب کرده و موافقان و مخالفانی هم داشته است. با توجه به این که بازیکنان به تازگی از وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر برگشته بودند شاید انتظار می‌رفت که این مربی آلمانی فرصت بیشتری برای استراحت به بازیکنان اصلی تیمش بدهد و بازیکنان ذخیره را در نیمه دوم به زمین بفرستد اما او تصمیم متفاوتی گرفت. 

دیدگاه‌ها