کد خبر : 1982196 | 04 آذر 1402 ساعت 08:09 | 19.4K بازدید | 6 دیدگاه

قدم او روی چشم من است

توصیف دقیقی از سهراب: افتخار ملی!

پس از انتصاب سهراب بختیاری‌زاده توسط مدیرعامل باشگاه‌ شمس‌آذر به سمت مدیرکمیته‌فنی این باشگاه طبق معمول شایعاتی شکل گرفت.

توصیف دقیقی از سهراب: افتخار ملی!

به گزارش ورزش سه، در نشست خبری دیروز بازی شمس‌آذر - گل‌گهر یکی از خبرنگاران از سعید‌ دقیقی سوالی درباره مدیر جدید کمیته‌ فنی تیم او پرسید؛ آن هم پس از آنکه سهراب در دو مصاحبه گفته بود حضورش در شمس آذر ارتباطی با دقیقی ندارد و او برای کار زیربنایی و برنامه‌ریزی به این باشگاه ملحق شده است.

این خبرنگار خیلی ناگهانی در نشست از دقیقی پرسید: «هفته‌ گذشته بختیاری‌زاده به عنوان مدیرفنی تیم شما منصوب شد، حس نمی‌کنید ایشان برای گزینه جایگزینی شما درصورت نتیجه‌ نگرفتن آورده شده‌اند؟»

1679111

دقیقی در جواب گفت: «اولا که مدیرفنی تیم با مدیر کمیته فنی باشگاه فرق می‌کند و کار ایشان کلا زیرنظر مالک و مدیرعامل باشگاه است و سمتش ربطی به کادرفنی تیم من ندارد. دوما اینکه آقای بختیاری‌زاده که حالا جزو کمیته فنی باشگاه است، قدمش روی چشم من است و البته که ایشان افتخار ملی محسوب می‌شود و او با من هم‌بازی نیز بوده است و این را هم که همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم که هرکسی در هر جایگاه خودش اگر به تیم کمک کند، استقبال می‌کنیم.»

خبرنگار مذکور که قصد داشت یک‌ تیتر داغ ازاین سؤالش دربیاورد مجدد از دقیقی پرسید: «پس یعنی شما ترسی از آمدن ایشان ندارید؟» سرمربی شمس‌آذر با تکبر در جواب به او گفت: «حتی اگر ایشان به‌عنوان آلترناتیو من آورده شده باشد، من مشکلی با این قضیه ندارم. عملکرد ما گویای همه‌ چیز است و هرگاه مدیریت بخواهد ما کار می‌کنیم و هروقت هم تمایل‌ به‌ همکاری از طرفشان نبود، از تیم خداحافظی می‌کنم. هر چند که من هم تا امروز پیشنهادات زیادی از چندين تیم لیگ داشتم ولی اولویتم این بود که برای تیم شهرم قزوین کار کنم. حتی امروز هم پیشنهاد خوبی به دستم رسید، اما تمرکز من روی شمس آذر است و تاکنون هم خوب نتیجه گرفتم و امیدوارم روند موفقیت‌های تیم روبه بهتر شدن باشد.»

دیدگاه‌ها