کد خبر : 1982186 | 04 آذر 1402 ساعت 00:33 | 26.1K بازدید | 21 دیدگاه

سوپراستار بایرن عاشق رکوردشکنی است

ادامه تاریخ‌سازی هری: شکستن دو رکورد با یک گل!

هری کین با به ثمر رساندن یک گل دیگر در بازی امشب تیمش، دو رکورد دیگر را هم شکست.

ادامه تاریخ‌سازی هری: شکستن دو رکورد با یک گل!

به گزارش ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب هفته دوازدهم بوندسلیگا، در دیداری خارج از خانه مهمان کلن بود. هری کین، ستاره باواریایی‌ها که در این فصل با گلزنی‌هایش رکوردهای زیادی را شکسته است، در دقیقه ۲۰ این بازی نیز موفق به گلزنی شد تا دو رکورد دیگر را هم بشکند.

او با زدن هجدهمین گل خود در دوازدهمین بازی‌اش در بوندسلیگا، رکورد گرد مولر افسانه‌ای را پس از ۵۰ سال شکست. اسطوره بایرن پیش از این با ۱۷ گل در ۱۲ بازی نخستش رکوردار بوندسلیگا بود.

دومین رکورد او هم مربوط به بازیکنان انگلیسی بوندسلیگا است. او با این گل تبدیل به بهترین گلزن انگلیسی بوندسلیگا در یک فصل شد. تا پیش از این هیچ انگلیسی‌‌ای نتوانسته بود در یک فصل بوندسلیگا ۱۸ گل به ثمر رساند. جیدون سانچو و کوین کیگان در فصل‌های ۲۰-۲۰۱۹ و ۷۹-۱۹۷۸ هر کدام ۱۷ گل به ثمر رسانده بودند.

1958206

آمار گلزنی خارق‌العاده کین به حدی است که او با ۱۸ گل در این فصل موفق شده است دو برابر کلن، حریف بایرن در این بازی، گلزنی کند. آنها در این فصل ۹ گل زده‌اند.

این بازیکن ۳۰ ساله پیش از این با گلزنی در هفته یازدهم از نیکلاس فولکروگ و کریستوفر انکونکو که هر کدام با ۱۶ گل دو گلزن برتر کل فصل گذشته بودند، عبور کرده بود.

دیدگاه‌ها