کد خبر : 1982111 | 04 آذر 1402 ساعت 03:00 | 9.2K بازدید | 6 دیدگاه

ربیعی با مس رفسنجان به مصاف استقلال می‌رود!

سبزپوشان اصفهانی به امید درخشش سه بازیکن سابق مس رفسنجان در برابر استقلال تهران قرار خواهند گرفت.

ربیعی با مس رفسنجان به مصاف استقلال می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم رقابت٬های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر میزبان استقلال صدرنشین خواهد بود.

شاگردان ربیعی در شرایطی به مصاف حریف قدرتمند خود می‌روند که با حضور این سرمربی نتایجی فراتر از انتظارات تا اینجای لیگ بیست و سوم کسب کردند و حالا با کسب هجده امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند.

1958038

نتایجی که البته نمی‌توان در آن از رد پای پررنگ بازیکنان سابق ربیعی در مس رفسنجان به سادگی عبور کرد. مهرداد رضایی، فرشاد محمدی مهر، مجید علیاری و امید لطیفی بازیکنانی هستند که سابقه کار با محمد ربیعی در مس رفسنجان را در کارنامه دارند و در این فصل به خوبی با آگاهی از تفکرات تاکتیکی این مربی خیلی سریع در تیم جدید جا افتاده و به رسیدن ذوب به جایگاه کنونی کمک کردند.

تا اینجای فصل مهرداد رضایی در هشت بازی برای ذوبی‌ها یک گل و یک پاس گل به ثمر رسانده است. امید لطیفی در پنج مسابقه دو پاس گل داده و مجید علیاری هم در سه بازی یک بار برای تیمش گلزنی کرده است. محمدی مهر هم در پنج بازی که در ترکیب ذوب به میدان رفته نمایش قابل قبولی داشته است.

1958039

حالا باید منتظر ماند و دید در دیدار حساس روز شنبه گاندوها مقابل استقلال، این بازیکنان چه عملکردی بر جا گذاشته و تا چه اندازه موفق به اجرای دستورات محمد ربیعی در زمین خواهند بود.

دیدگاه‌ها