کد خبر : 1982086 | 03 آذر 1402 ساعت 17:01 | 140.2K بازدید | 148 دیدگاه

انفجار خشم و هیاهوی بزرگ در اراک

اختصاصی: گزارش جامع بزرگترین جنجال لیگ برتر!

دو سوت مشکوک و پیاپی به ضرر آلومینیوم، آتش اعتراضات را در استادیوم امام خمینی اراک، شعله‌ور کرد.

اختصاصی: گزارش جامع بزرگترین جنجال لیگ برتر!

به گزارش “ورزش سه” در حالی که بازی دو تیم پیکان و آلومینیوم اراک، با گل زودهنگام حامد پاکدل به سود سرمه‌ای پوشان میدان در حال پیگیری بود، اما دو سوت جنجالی و قابل تامل از سوی پیام حیدری، اتمسفر آرام این جدال حساس را به میدانی پر از حاشیه و جنجال تبدیل کرد، به طوریکه نیمه اول مسابقه ۶۸ دقیقه طول کشید و ۲۳ دقیقه اتلاف وقت داشت. وقتی ثانیه به ثانیه آن اعتراض، درگیری، جنجال ، قهر و بازگشت دوباره به مستطیل سبز بود.

و اما جنجال مسابقه اینطور آغاز یافت، ادامه پیدا کرد و به پایان رسید:

بولت ذوب آهناخراج عجیب، لیموچی قرمز شد:
در نخستین ثانیه‌های وقت‌های تلف شده نیمه اول، مهدی لیموچی بازیکن شماره ۷ آلومینیوم، در صحنه‌ای قصد باز پس گرفتن توپ را از علی اکبر رنجبر، بازیکن پیکان داشت که کف پای او به ران بازیکن مهمان برخورد کرد. گرچه صحنه‌های تلویزیونی نشان می‌داد، این ضربه از شدت کافی برخوردار نبوده اما حیدری با تصمیمی جالب توجه، لیموچی را با کارت قرمز جریمه و از زمین مسابقه اخراج کرد. صحنه‌ای که نیمکت آلومینیوم اراک آن را باور نمی‌کرد و اعتراض تندی به اولین تصمیم بحث برانگیز قاضی میدان داشت.

ویدئو: 317528
1958019

بولت ذوب آهنگل مساوی، آفساید در دقیقه ۴۵+۴:
چند ثانیه بعد از آغاز دوباره بازی، یک ضربه کرنر از سمت راست برای اراکی به دست آمد و میلاد فخرالدینی اقدام به ارسال آن کرد و مهران موسوی با ضربه سر زیبایی، گل تساوی را به ثمر رساند. با این حال محمدصالح عرب آبادی، کمک داور دوم بازی همان لحظه پرچم خود را بالا آورد و با اعلام آفساید مرتضی تبریزی، گل آلومینیوم را رد کرد. تصمیمی که آتش اختلافات را روشن نمود.

ویدئو: 317529
1958021

بولت ذوب آهنآغاز اعتراضات موسوی و تبریزی:
پس از این تصمیم، سیدمهران موسوی و مرتضی تبریزی به عنوان دو عاملی که نقش تعیین کننده داشتند، به سمت کمک داور رفتند تا علت مردود شدن گل را جویا شوند. در همین راستا، تمامی بازیکنان آلومینیوم و پیکان خود را به گوشه سمت راست زمین رساندند تا حقیقت را جویا شوند.

1958022

بولت ذوب آهنخشم نیمکت آلومینیوم، باز هم ما:
با این تصمیم اما تمامی مربیان، بازیکنان ذخیره و عوامل اجرایی آلومینیوم اراک خود را به کنار خط رساندند و با پرس و جو و البته وضعیتی متعجب فقط به دنبال دلیل مردود شدن گل تساوی بودند تا دقیق متوجه شوند که چه اتفاقی رخ داده است. اما گویا از شنیدن هیچ جوابی قانع نمی‌شدند و اعتقاد داشتند حقشان پایمال شده است.

1958023

بولت ذوب آهنیک درگیری عجیب با ورود گلر سابق:
در حالی که مربیان آلومینیوم در حال گفت و گو و بحث با داوران و ناظر مسابقه بودند، یک درگیری عجیب رخ داد. محمد ناصری، گلر پیکان به سرعت خود را به کنار خط رساند و با مجتبی حسینی و مجید محافظت‌کار، سرمربی و مربی آلومینیوم که سال گذشته در پیکان حضور داشتند، درگیر شد. در حالی که مجتبی حسینی قصد داشت، جواب او را بدهد اما نیمکت نشینان آلومینیوم جلوی مربی خود را گرفتند و سرپرست پیکان نیز، ناصری را از متن درگیری دور کرد تا با کارت قرمز جریمه نشود.

1958024

بولت ذوب آهنوی ای آر با موبایل، ببین آقای داور:
در این حین، فیلمبردار باشگاه آلومینیوم به سرعت خود را به کنار دست مجتبی حسینی رساند، تا فیلم این صحنه جنجالی را به او نشان دهد. حسینی سپس با دقت، فیلم را از روی موبایل نگاه کرد و سپس چند قدم به سمت داوران مسابقه برداشت و اعتقاد داشت که گل آن‌ها در شرایط کاملا سالمی به ثمر رسیده است.

1958025

بولت ذوب آهنهمه داخل زمین:
در این لحظه، بحث و جدل به قدری بالا گرفت که همه داخل زمین بودند. عوامل پیکان به دنبال محافظت از تک گل خود و اراکی به دنبال درست اعلام شدن گلی که وارد دروازه ناصری کرده بودند. نکته جالب توجه این است که تمامی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل آلومینیوم نیز از جایگاه ویژه خود را به زمین مسابقه رسانده بودند و در حال گفت و گو با داور و ناظر مسابقه بودند.

1958026

بولت ذوب آهنآخرین معترض، میثم مجیدی:
مجیدی که حالا عضوی از هیئت مدیره آلومینیوم است، شخصا با حضور در زمین گفت و گویی را با پیام حیدری انجام داد و به دنبال علت رد شدن گل بود. در این حین با تصمیم مجتبی حسینی و البته میلاد فخرالدینی، بازیکنان آلومینیوم همه به کنار زمین رفتند و اعلام کردند حاضر به ادامه بازی نیستند. تصمیمی که به گوش حیدری هم رسید. با این حال اما پس از پادرمیامی میثم مجیدی، بازیکنان آلومینیوم حاضر به ادامه مسابقه شدند.

1958027

بولت ذوب آهنتصمیم نهایی و نیمه‌ اول ۶۸ دقیقه‌ای:
در نهایت و در حالی که ۲۳ دقیقه از ۴۵ دقیقه نیمه اول گذشته بود، بازیکنان آلومینیوم در زمین مسابقه حاضر شدند و نیمه‌ اول در حالی که ۶۸ دقیقه گذشته بود، سرانجام با سوت پیام حیدری پایان یافت.

1958028
1958029

دیدگاه‌ها