کد خبر : 1981990 | 03 آذر 1402 ساعت 07:30 | 13.4K بازدید | 10 دیدگاه

رضاییان برای آسیا گرم کرد

‌حضور رامین رضاییان در بازی شب گذشته سپاهان برای شاگردان مورایس امتیازآور بود.

رضاییان برای آسیا گرم کرد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مدافع راست باتجربه و ملی‌پوش سپاهانی‌ها بعد از حضور فعال در دو بازی تیم ملی به دلیل سفر دیرهنگام و بازگشت تیم ملی از ازبکستان، نیمکت‌نشین شده بود، جانشین او، آریا یوسفی، دو بار دروازه استقلال خوزستان را در نیمه اول باز کرد تا سپاهانی‌ها در نیمه اول با شوق و ذوق بسیار وارد رختکن بشوند.

اما این استقلال خوزستان بود که با بازی فوق‌العاده‌اش در نمیه دوم، عرصه را بر مدعی قهرمانی لیگ تنگ کرد و شاید اگر بگوییم حق آنها در این بازی به هیچ وجه شکست نبود، به هیچ وجه بی‌راه نگفته‌ باشیم. فشار آنها بر روی سپاهان آنقدر زیاد بود که ژوزه مورایس مجبور شد در نیمه دوم بازیکنان ملی‌پوشش را به زمین بفرستد تا از خطر فروریختن دروازه‌اش کم کند و حتی کار به جایی رسید که به گفته امیرحسین پیروانی، او به بازیکنانش دستور خواباندن بازی و وقت‌کشی را داد که البته چاره‌ای هم نبود، چرا که استقلال خوزستان با حملات پیاپی بارها و بارها دروازه سپاهان را با خطر مواجه کرد.

در نهایت ژوزه مورایس مجبور شد برخلاف میلش و در حالی که دوست داشت به همه ستارگان ملی‌پوش سپاهان استراحت بدهد، رامین رضاییان، رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد را به میدان بفرستد که رامین آخرین تعویضی سپاهانی‌ها در این مسابقه بود. او به محض ورود به زمین دوباره حرکات هجومی خود را آغاز کرد و اگرچه یک‌بار وینگر چپ حریف از سد او عبور کرد، اما در نهایت با حضور رامین، بازی از آن تب و تاب تهاجمی تیم میزبان افتاد و سپاهان موفق شد گل سوم را به ثمر برساند.

رضاییان که در یکی دو ماه گذشته بهترین دوره فوتبالش را پشت سر می‌گذارد، با ریکاوری از بازی‌های تیم ملی آماده مسابقات حساس سپاهان در آسیا خواهد شد؛ جایی که باید فیکس به میدان برود و بخش مهمی از بار تهاجمی تیم را به دوش بکشد.

این‌ چهره رامین رضاییان در لحظات حضورش در زمین است که با جدیت در حال پیدا کردن فضایی برای یک ارسال روی دروازه حریف به قصد تغذیه کردن مهاجمان است.

1957861

دیدگاه‌ها