کد خبر : 1981968 | 02 آذر 1402 ساعت 22:59 | 18.7K بازدید | 9 دیدگاه

اوله گونار سولسشر:

مگوایر یاد گرفته به حرف چه کسی گوش کند!

اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، از هری مگوایر به خاطر نباختن روحیه‌اش بعد از از دست دادن بازوبند کاپیتانی و تلاش دوباره برای رسیدن به ترکیب اصلی تمجید کرده است.

مگوایر یاد گرفته به حرف چه کسی گوش کند!

به گزارش "ورزش سه"، مگوایر زمانی که در سال 2019 با 90 میلیون یورو از لسترسیتی به یونایتد پیوست، گران‌ترین مدافع جهان شد. سولسشر مگوایر را در زمان هدایتش خرید و او را کاپیتان تیم خود کرد و او را یکی از بهترین مدافعان میانی جهان می‌دانست. اما بعد از پیوستن اریک تن‌هاخ به یونایتد، مگوایر وارد یک دوره افت شد که در نهایت به نیمکت‌نشینی و سلب کاپیتانی از او منجر شد. اما او در هفته‌های اخیر موفق شده که دوباره خودش را به تن‌هاخ ثابت کند و دوباره به ترکیب اصلی یونایتد برگردد.

1957819

اوله گونار سولسشر درباره تلاش و مبارزه مگوایر در چند ماه اخیر گفت: "فکر می‌کنم او به شیوه‌ای فوق‌العاده با آن همه فشار برخورد کرده است. اصلا آسان نیست. من با او در تماس بودم و چیزی جز ستایش این پسر شجاع و بزرگ ندارم. زمانی که فوتبالیست خوبی باشید، روحیه جنگنده و تسلیم ناپذیر نشان دهید و ثابت کنید که به باشگاه علاقه دارید، بهای زحمات خود را بالاخره دریافت می کنید. حدس می‌زنم که یاد گرفته به چه کسی گوش دهد."

دیدگاه‌ها