کد خبر : 1981952 | 03 آذر 1402 ساعت 03:45 | 29.8K بازدید | 20 دیدگاه

تجربه این بازیکن سپاهان را نجات داد

سیاوش یزدانی در مصاف با استقلال خوزستان یکی از خوب‌های سپاهان بود و این خبر مهمی برای مورایس و هواداران اصفهانی به شمار می‌رود.

تجربه این بازیکن سپاهان را نجات داد

به گزارش "ورزش‌ سه"، پس از چند بازی غیبت به دلیل مصدومیت بار دیگر شاهد بازگشت سیاوش یزدانی به ترکیب اصلی سپاهان بودیم. او که در پایان لیگ هجدهم به عنوان یک ستاره سپاهان را پس از دو فصل حضور ترک کرد، در بازگشت هم به دنبال بازپس‌گیری جایگاه از دست رفته‌اش در لیگ برتر و تیم ملی است، اما مصدومیت در نیمه دوم فصل گذشته و هفته‌های ابتدایی این فصل امان او را برید.

سیاوش فصل را با مصدومیتی مزمن از ناحیه کمر آغاز کرد و به همین دلیل در چند هفته ابتدایی فقط در دقایق پایانی وارد مسابقات می‌شد، اما در مصاف با صنعت نفت در ترکیب اصلی قرار گرفت و در مقابل نساجی هم همین تصمیم از سوی مورایس برای او گرفته شد. با این حال یزدانی در قائمشهر فقط 37 دقیقه در زمین باقی ماند و به دلیل درد از ناحیه همسترینگ از ترکیب خارج شد.

پس از این مسابقه بار دیگر مورایس از یزدانی با احتیاط استفاده کرد تا سرانجام در اهواز بار دیگر به ترکیب اصلی بازگردد. این بازگشت در شرایطی برای سیاوش رقم خورد که سپاهان روز بسیار سختی را به ویژه در نیمه دوم تجربه کرد و خط دفاعی این تیم زیر حملات پرفشار آبی‌پوشان اهوازی قرار گرفته بود.

1957790

نقطه عطف این مسابقه جایی بود که نتیجه 2 بر یک بر اسکوربورد ورزشگاه غدیر نقش بسته بود و آبی‌پوشان در واپسین دقایق مسابقه ضربه‌ای به توپ زدند که میرزازاد نمی‌توانست آن را مهار کند، اما سیاوش از تجربه خود استفاده کرده بود و دورتر از سنگربان سپاهان روی خط قرار داشت تا با ضربه سر از گل شدن توپ جلوگیری کند.

سیاوش در صورتی که مصدومیت را پشت سر بگذارد، می‌تواند در ادامه فصل و در روزهایی که دست مورایس با بیرون گذاشتن نیلسون از فهرست تیم خالی شده، کمک حال سپاهان باشد. باید دید شرایط در آینده برای سیاوش و سپاهان پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها