کد خبر : 1981765 | 02 آذر 1402 ساعت 06:00 | 34K بازدید | 38 دیدگاه

ناکامی بزرگ: پاسخ منفی ستاره بایرن به یونایتد!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، علاقه زیادی به جذب توماس مولر در تابستان گذشته داشت اما موفق به انجام این کار نشد.

ناکامی بزرگ: پاسخ منفی ستاره بایرن به یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، مولر در ماه سپتامبر سال جاری میلادی 34 ساله شد اما هنوز هم در بین بهترین بازیکنان هجومی حال حاضر فوتبال آلمان قرار دارد.
این بازیکن در تمام طول دوران فوتبالش با پیراهن بایرن مونیخ به میدان رفته، رکوردهای بسیاری را به نام خودش به ثبت رسانده و به این باشگاه در فتح 32 جام قهرمانی کمک کرده است تا یکی از اسطوره‌های این تیم به حساب بیاید.
قرارداد فعلی این ستاره آلمانی با باشگاه بایرن مونیخ در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او پیش از این هم تاکید کرده که هیچ تصمیمی برای بازنشستگی ندارد و انتظار می‌رود که مذاکرات برای تمدید قراردادش با این باشگاه به زودی آغاز شود.

1925656

حالا روزنامه ورزشی بیلد خبر داده که منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تلاشی جدی برای به خدمت گرفتن مولر داشت اما موفق نشد این بازیکن را برای ترک بایرن مونیخ و حضور در لیگ برتر انگلیس متقاعد کند.
گفته می‌شود پیشنهاداتی از چند باشگاه عربستانی و آمریکایی در پایان فصل جاری به دست او خواهد رسید و احتمالا یونایتد هم بار دیگر برای انتقال او به اولدترافورد تلاش خواهد کرد اما پیش‌بینی می‌شود که مولر همچنان به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.

دیدگاه‌ها