کد خبر : 1981659 | 01 آذر 1402 ساعت 14:45 | 23.9K بازدید | 28 دیدگاه

پی‌اس‌جی نیمار را با استخوان شکسته خریده بود!

نشریه اکیپ فاش کرد که نیمار با مصدومیت شکستگی استخوان پایش از بارسلونا به پاری سن ژرمن منتقل شده بود.

پی‌اس‌جی نیمار را با استخوان شکسته خریده بود!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار طی 6 فصلی که در پاری سن ژرمن حضور داشت، دچار مصدومیت‌های متوالی شد. نیمار با این هدف به پاریس رفته بود تا بهترین بازیکن جهان شود و اولین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان را کسب کند.

اما طی 6 سالی که در پایتخت فرانسه گذراند، او بیشتر از اینکه در زمین باشد، در بیمارستان یا تحت درمان بود. عملکرد کلی این بازیکن به دلیل همین مسائل افت قابل توجهی داشت.

به گزارش نشریه اکیپ بر اساس منابع نزدیک به نیمار، این بازیکن در زمانی که بازیکن بارسلونا بود، در ماه آگوست 2017 از استرس فراکچر (شکستگی استرسی) استخوان پایش رنج می‌برد.

پاری سن ژرمن سپس 222 میلیون یورو برای جذب او پرداخت کرد تا این بازیکن همچنان گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال باشد. نیمار از آن زمان سه آسیب جدی به دلیل همان مصدومیت داشته است.

1957318

ستاره سابق سانتوس برای اولین بار در فوریه 2018 دچار شکستگی متاتارس پنجم (استخوان کف پا) شد و در ژانویه 2019 همان آسیب دیدگی دوباره عود کرد. او سپس در مارس گذشته عمل تحت عمل جراحی مچ پا قرار گرفت.

اریک رولان، پزشک پاری سن ژرمن، در زمان امضای قرارداد با نیمار، پزشک فعلی تیم رن، در تماس اکیپ برای شفاف سازی این پرونده گفت: "باید به محرمانه بودن پرونده‌های پزشکی احترام بگذارم."

نیمار که آگوست گذشته با 90 میلیون یورو به الهلال عربستان منتقل شد، در 5 بازی رسمی این تیم شرکت کرد و سپس در جریان شکست برزیل مقابل اروگوئه از ناحیه زانو آسیب دید.

ستاره 31 ساله اوایل این ماه تحت عمل جراحی قرار گرفت و رباط پاره خود را به تیغ جراحان سپرد. مدت زمان دوری دقیق او مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد که حداقل 6 ماه در دسترس نباشد.

دیدگاه‌ها