کد خبر : 1981626 | 01 آذر 1402 ساعت 12:49 | 28.2K بازدید | 16 دیدگاه

دردسر جدی رئال: غیبت این ستاره ادامه دارد

کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان رئال مادرید، هنوز شرایط لازم برای بازگشت به میادین را پیدا نکرده است.

دردسر جدی رئال: غیبت این ستاره ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، بحران مصدومیت در چند هفته اخیر به بحرانی بسیار جدی در باشگاه رئال مادرید تبدیل شده و تعداد زیادی از بازیکنان اصلی این تیم با این مشکل دست به گریبان هستند.

کپا که در ابتدای فصل و به عنوان جانشین تیبو کورتوا که به دلیل پارگی رباط صلیبی قادر به همراهی این تیم نیست به رئال مادرید ملحق شده بود، در جریان گرم کردن پیش از بازی مقابل براگا در لیگ قهرمانان مصدوم شد.

همین مصدومیت باعث شد که او نتواند تیمش را در بازی برابر والنسیا همراهی کند و آندری لونین به جای او در درون دروازه قرار گرفت اما کادر فنی و پزشکی رئال امیدوار بودند که این بازیکن بتواند هرچه زودتر به میادین برگردد. 

1951767

وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر فرصت خوبی بود که کپا استراحت کافی داشته باشد و بتواند روند درمانش را به دور از فشار و نگرانی فشردگی بازی‌ها طی کند اما حالا به نظر می‌رسد که این مدت برای او کافی نبوده است.

رادیو کوپه خبر داده که کپا توانایی همراهی رئال مادرید در بازی هفته آینده برابر کادیز در لالیگا و همچنین دیدار برابر ناپولی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را نخواهد داشت و باید همچنان روند درمانش را به صورت کامل طی کند. 

لونین در بازی برابر والنسیا عملکرد خوبی داشت اما هواداران رئال و آنچلوتی همچنان نگران غیبت کپا در این دو بازی هستند و امیدوارند که روند درمان او زودتر طی شود و آماده بازگشت به میادین باشد. 

دیدگاه‌ها