کد خبر : 1981490 | 30 آبان 1402 ساعت 21:16 | 64.1K بازدید | 131 دیدگاه

گلزن ازبکستان: ایران همیشه از این کارها می‌کند!

بازیکن تعویضی ازبکستان و زننده گل تساوی مقابل ایران معتقد است در نیمه دوم هیچ اشتباهی مرتکب نشدند.

گلزن ازبکستان: ایران همیشه از این کارها می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، ایگور سرگی‌اف در دقیقه 82 مسابقه امروز مقابل ایران به‌عنوان بازیکن تعویضی تیم ملی ازبکستان وارد زمین شد و یک دقیقه بعد توانست ارسال اوستون اورونوف را با حضور به موقع در محوطه جریمه ایران تبدیل به گل کند و کار را به تساوی بکشد.

این گلزن ازبکستان مقابل ایران پس از پایان این مسابقه عنوان کرد: در نیمه اول اشتباهات زیادی داشتیم ولی در نیمه دوم ریکاوری کردیم و بهتر شدیم؛ اگرچه پیروز نشدیم اما از شکست جان سالم به در بردیم و با تمام توان بازی کردیم. به همین دلیل می‌توانم به بچه‌ها آفرین بگویم.

او در خصوص نمایش تاثیرگذار بازیکنان تعویضی ازبکستان مقابل ایران اظهار کرد: عوامل زیادی برای رقم خوردن این اتفاق وجود دارد و الان نمی‌توانم همه آنها را عنوان کنم که چه چیزی بد و کدام خوب بود. ما در نیمه اول اشتباه کردیم و ایران هم تیمی نیست که از اشتباه‌ها استفاده نکند. در نیمه دوم هیچ اشتباهی نداشتیم و به همین دلیل گلی دریافت نکردیم و در آن طرف خوشبختانه دو گل زدیم و یک امتیاز گرفتیم.

1956970

سرگی‌اف ادامه داد: نکته مهم در مسابقه امروز این است که ما بازنده نشدیم. حریف ما تیم ملی ایران بود و کار راحتی نداشتیم، اما با انرژی بالا در زمین حاضر شدیم و به تساوی رسیدیم.

او درباره اتفاقات و حواشی تحریف آمیز این دیدار ابراز کرد: بالاخره حریف ما ایران بود و این اولین بار نیست که تیم‌شان چنین کارهایی انجام می‌دهد و این مدل حرکات آنها سابقه دارد! با این وجود مهم واکنش ما نسبت به آن اتفاقات بود که برخورد درستی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها