کد خبر : 1981413 | 30 آبان 1402 ساعت 15:25 | 21.4K بازدید | 9 دیدگاه

حمله هواداران پورتو به بارسلونا

پورتو و تسخیر مونتجوئیک: تکرار فاجعه آینتراخت!

در پرتغال گزارش داده‌اند که ده‌ها هزار هوادار پورتو هفته بعد راهی بارسلونا خواهند شد و می‌خواهند ورزشگاه مونتجوئیک را به رنگ آبی در بیاورند.

پورتو و تسخیر مونتجوئیک: تکرار فاجعه آینتراخت!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیاریو اسپورت، سه‌شنبه هفته بعد در ورزشگاه مونتجوئیک، بارسلونا میزبان پورتو از هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان است و بازی برای هر دو تیم اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. 

بارسا با امتیاز برابر صدرنشین است و تیم پیروز این بازی، به احتمال فراوان به عنوان صدرنشین راهی دور بعد خواهد شد. بازی رفت دو تیم را بارسا با گل فران تورس در زمین پورتو برنده شد.

1956810

طبق ادعای منابع پرتغالی، بارسلونا 2700 بلیط در اختیار باشگاه پورتو قرار داده و کم‌تر از یک ساعت تمامی بلیط‌ها خریداری شد اما در پرتغال اشاره کرده‌اند که ده‌ها هزار نفر از هواداران پورتو بدون بلیط راهی شهر بارسلون خواهند شد به این امید که بتوانند همان‌جا بلیط‌های بازی را بخرند و اتفاقی مشابه بازی آوریل 2022 آینتراخت و بارسا در نوکمپ را رقم بزنند. دیداری که تعداد هواداران آینتراخت در نوکمپ بیشتر از بارسا بود و تیم آلمانی با پیروزی 3-2 راهی دور بعد لیگ اروپا شد. 

1956811

در آن بازی تعداد زیادی از اعضای رسمی باشگاه بارسلونا از طریق اینترنت بلیط خود را به هوادران رقیب فروخته بودند. جلوی این اقدام البته گرفته شده اما به سبب اینکه ورزشگاه مونتجوئیک در فصل جاری به ندرت پر از تماشاگر شده و بعید است برابر پورتو نیز همه ظرفیتش پر شود، انتظار می‌رود روز بازی تعداد بیشتری از هواداران پورتو موفق به ورود به ورزشگاه شوند.

1956809

دیدگاه‌ها