کد خبر : 1981389 | 30 آبان 1402 ساعت 13:22 | 11.6K بازدید | 4 دیدگاه

خشم ستاره جنجالی: پنالتی هدیه داور به حریف بود!

هری مگوایر، ستاره جنجالی انگلیس، از عملکرد داوری در بازی این تیم برابر مقدونیه شمالی انتقاد کرد.

خشم ستاره جنجالی: پنالتی هدیه داور به حریف بود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 به مصاف تیم ملی مقدونیه شمالی رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

شاگردان گرت ساوت‌گیت صعودشان به یورو 2024 را پیش از این بازی قطعی کرده بودند اما شاید کمتر کسی انتظار داشت که در این بازی برابر حریف نه چندان قدرت‌مندشان متوقف شوند ولی این مقدونیه بود که با یک پنالتی از آن‌ها پیش افتاد. 

داور بازی در ابتدا دستور به ادامه بازی داده بود اما کمک داور ویدیویی از او خواست که صحنه خطای هند در محوطه جریمه را بررسی کند و او پس از بازبینی صحنه یک پنالتی را به سود مقدونیه اعلام کرد که به گل تبدیل شد. 

1924794

مگوایر پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با اسکای اسپورت اظهار داشت: «بازی سختی بود. ما... در واقع داور یک پنالتی را به حریف هدیه داد و وقتی در این مرحله و برابر چنین تیمی عقب بیفتید، کار برای شما و به ثمر رساندن گل بسیار دشوار خواهد شد. 

اما این تیم شخصیتش را به خوبی نشان داد. آن‌ها تیمی جوان بودند و ما توانستیم به خوبی بجنگیم و شاید اگر روز دیگری بود می‌توانستیم به سادگی پیروز شویم. بازی را از ابتدا تا انتها مدیریت کردیم و چند فرصت برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم به خوبی پیش برویم و استفاده کنیم.»

دیدگاه‌ها