کد خبر : 1981312 | 30 آبان 1402 ساعت 08:20 | 12.8K بازدید | 3 دیدگاه

پشت صحنه اولین روز گایاردو در الاتحاد (عکس)

مارسلو گایاردو آرژانتینی سرمربی جدید الاتحاد عربستان 48 ساعت پس از به عهده گرفتن مسئولیت، کار خود را با این تیم آغاز کرد.

پشت صحنه اولین روز گایاردو در الاتحاد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شنبه الاتحاد قرارداد خود را با مارسلو گایاردو اعلام کرد تا این سرمربی آرژانتینی در دوره آتی این وظیفه را برعهده بگیرد و جانشین نونو سانتو پرتغالی شود که به دلیل نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد.

گایاردو عصر دوشنبه ماموریت خود را با الاتحاد آغاز کرد تا برای دیدار با الاتفاق جمعه آینده در چارچوب هفته چهاردهم لیگ روشن عربستان آماده شود. مارسلو ابتدا به همراه کادر فنی خود از امکانات الاتحاد بازدید کرد و به نظر می‌رسید آرژانتینی از آنچه دید راضی بوده است.

1956680

او همچنین با همراهی مدیر تیم میشاری خان، از رختکن بازیکنان و کلینیک پزشکی بازدید داشت. گایاردو و کادر فنی‌اش پس از اتمام این تور با انمار الحیلی، رئیس هیئت مدیره باشگاه الاتحاد، در محل دفتر ریاست باشگاه و با حضور دومینگوس مدیرعامل باشگاه دیدار کردند.

سپس گالاردو و خدمه اش به ملاقات حسن خلیفه که در دوره اخیر به طور موقت این وظیفه را بر عهده گرفته بود، رفتند تا شرایط تیم و کارنامه بازیکنان آن را بررسی کنند. پس از آن برای اولین جلسه تمرینی خود با این تیم راهی ورزشگاه باشگاه شد.

1956678

این مربی 47 ساله در اولین دیدار با بازیکنان قبل از شروع تمرین مشتاق بود با آنها دست بدهد و سپس با آنها جلسه‌ای برگزار کرد و در مورد شیوه موردنظرش برای کار صحبت کرد. گفتنی است که الاتحاد، دارنده عنوان قهرمانی لیگ عربستان، پس از 13 هفته و کسب 24 امتیاز، با کسب تک پیروزی در 6 بازی اخیر، در حال حاضر در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

دیدگاه‌ها