کد خبر : 1981300 | 30 آبان 1402 ساعت 08:30 | 16.8K بازدید | 22 دیدگاه

سه سال پیش در چنین روزی

فولاد- استقلال، به یاد بزرگترین جنجال!

سه سال از کامبک فولاد مقابل استقلال در اهواز گذشت. شکست تلخی که سبب آغاز ناکامی‌های محمود فکری در استقلال شد.

فولاد- استقلال، به یاد بزرگترین جنجال!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که استقلالی‌ها با کلی امید و آرزو پا به لیگ بیستم گذاشتند و در هفته نخست نیز با دو گل از سد مس رفسنجان گذشته بودند، در هفته دوم به سد محکم فولاد برخورد کردند. فولادی که آن روزها با جواد نکونام به تیم جان سختی تبدیل شده بود و بخصوص در بازی‌های خانگی به سختی امتیاز از دست می‌داد.

البته که در آن بازی استقلالی‌ها با گل غفوری (پنالتی) از حریفشان پیش افتاده بودند، اما در ادامه با گل‌های فرشاد احمدزاده با ضربه سر و پنالتی شیمبا در واپسین لحظات بازی، برد را با شکستی تلخ عوض کردند و باید بدون امتیاز اهواز را به مقصد تهران ترک می‌کردند.

اتفاق اصلی این بازی اما بعد از سوت پایان بازی رقم خورد. جایی که انتشار یک ویدئوی کوتاه از محمود فکری منجر به شکل‌گیری تنش‌های جنجالی میان باشگاه فولاد و استقلال شد. حالا و بعد از گذشت سه سال از آن بازی پرحاشیه، محمود فکری به عنوان سرمربی هوادار مشغول فعالیت است و جواد نکونامی که در آن بازی سرمربی فولاد بود، این روزها با استقلال در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

1956652
لحظه‌ای که پرویز مظلومی به عنوان سرپرست استقلال سعی در آرام کردن محمود فکری داشت! - 30 آبان 1399

این شکست به نوعی شروع ناکامی‌های فکری با استقلال بود و حواشی کمرشکن آن تا آخرین روزهای حضور مربی جویباری در استقلال همراه او بود. کمیته انضباطی فوتبال نیز بعد از این اتفاقات محمود فکری را یک جلسه از همراهی استقلال محروم کرد. حکمی که اعتراض شدید فولادی‌ها را در پی داشت، چرا که آنها معتقد بودند جریمه‌ای سنگین‌تر از آنچه اعلام شد باید شامل حال محمود فکری می‌شد.

ضمن آنکه درگیری فکری و کادرفنی فولاد در پایان بازی تنها اتفاق حاشیه‌ای این بازی نبود. زیرا قبل از شروع آن حواشی و در حالی که بازی با نتیجه یک بر یک در جریان بود، محمود فکری قصد آوردن شیخ دیاباته به زمین را داشت که این تعویض به سرانجام نرسید و منجر به مشاجره لفظی این دو برای دقایقی در کنار خط شد.

دیدگاه‌ها