کد خبر : 1981093 | 29 آبان 1402 ساعت 00:14 | 42.5K بازدید | 45 دیدگاه

خطر رباط صلیبی: ستاره بارسا با گریه تعویض شد (عکس)

گاوی، ستاره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، در نیمه اول بازی تیمش مقابل گرجستان، به دلیل مصدومیت تعویض شد.

خطر رباط صلیبی: ستاره بارسا با گریه تعویض شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از مقدماتی مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴، اسپانیا و گرجستان مقابل همدیگر قرار گرفتند. این بازی با گل دقیقه ۴ لو نرمن به سود اسپانیا دنبال می‌شد تا اینکه خویچا کواراتسخلیا ۶ دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند.

در حالی که اسپانیا به دنبال زدن گل دوم و به دست آوردن مجدد برتری بود، یک اتفاق، هواداران اسپانیا و بارسلونا را به شدت نگران کرد. در دقیقه ۲۴ بازی، گاوی در کنار خط قصد داشت توپ را استپ کند اما زانویش به عقب رفت و پیچ خورد.

1956304

او بلافاصله زانویش را گرفت و درخواست کمک کرد. سپس به بیرون از زمین رفت و منتظر کادر پزشکی ماند. پس از معاینه مشخص شد که او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و اویهان سانست به جای او به بازی آمد.

ستاره بارسلونا در حال گریه و با تشویق هواداران و دلداری کادر فنی اسپانیا به او، به رختکن رفت تا به طور دقیق مورد آزمایش قرار گیرد و مدت و شدت مصدومیتش مشخص شود.

1956303

منابع نزدیک به بارسلونا و تیم ملی اسپانیا اعلام کرده‌اند که به نظر می‌رسد گاوی وضعیت خوبی ندارد و احساس بدی درباره این مصدومیت وجود دارد. طبق شایعات اولیه، مصدومیت او ممکن است از ناحیه رباط صلیبی باشد که می‌تواند خبر بسیار بدی برای بارسایی‌ها و تیم ملی اسپانیا باشد.

1956305

اولین آزمایشات انجام‌شده بر روی پای این بازیکن نشان از آسیب‌دیدگی قابل توجه و بزرگی در زانوی راست وی دارند. تست‌های دقیق‌تر برای تعیین میزان دقیق این مصدومیت تا فردا انجام خواهند شد.

1956302

دیدگاه‌ها