کد خبر : 1980912 | 28 آبان 1402 ساعت 12:22 | 11.7K بازدید | 4 دیدگاه

دلیل جاماندن سحرخیزان از اردوی ازبکستان؛

مشکل ملی‌پوش گل‌گهر مثل نوراللهی نبود

پس از جا ماندن سعید سحرخیزان از اردوی ازبکستان شایعاتی درباره دلیل خط خوردن این بازیکن جوان ایجاد شده است.

مشکل ملی‌پوش گل‌گهر مثل نوراللهی نبود

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی مقدماتی جام جهانی 2026 باید در تاشکند به مصاف ازبکستان برود و به‌همین‌خاطر لیست 25 نفره تیم ملی پس از خط خوردن نام 5 بازیکن اعلام شد و روز گذشته نفرات منتخب امیر قلعه‌نویی راهی تاشکند شدند.

اما نکته قابل توجه اینکه در بین نفرات خط خورده نام سعید سحرخیزان مهاجم جوان گل گهر نیز وجود دارد که البته شایعاتی ایجاد شده که این بازیکن نیز مانند احمد نورالهی به دلیل انضباطی از لیست کنار گذشته شده است.

با این حال براساس پیگیری‌ها و همین‌طور اظهارنظر صریح حیدر افسری مدیر تیم فوتبال گل‌گهر مشخص شد که چنین موضوعی صحت ندارد و سحرخیزان با توجه به اینکه تیم ملی برای این بازی فقط مجاز به معرفی 25 بازیکن بود و از طرفی تیم ملی در پست مهاجم دچار ترافیک است، بازیکن گل گهر موفق به همراهی سایر نفرات نشده است.

آریا یوسفی و سعید سحرخیزان دو اردو اولی تیم ملی بودند که هر دو پس از بازی برابر هنگ‌کنگ از لیست تیم ملی برای بازی دوم مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2026 جا ماندند.

سعید سحرخیزان یکی از بازیکنان جوان شاخص لیگ برتر در 10 هفته ابتدایی بوده و امیدوار است در اردوهای بعدی هم بتواند نظر مثبت امیر قلعه‌نویی را جذب کند.
گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مرحله اول انتخابی جام جهانی مقابل ازبکستان، روز سه شنبه 30 آبان مقابل ازبکستان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها