کد خبر : 1980445 | 25 آبان 1402 ساعت 21:33 | 26.6K بازدید | 7 دیدگاه

فریاد امیرخان سر همه ما بود

طارمی: سوال نسل طلایی، سوال خرابی است!

مهاجم تیم ملی ایران گفت که آن‌ها توانسته‌اند به اهدافشان در اردوهای قبلی تیم ملی دست یابند.

طارمی: سوال نسل طلایی، سوال خرابی است!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از پیروزی پر گل برابر هنگ‌کنگ در جمع خبرنگاران گفت: بازی اول را توانستیم با قدرت پشت سر بگذاریم و موقعیت‌های زیادی درست کنیم. با یک نتیجه خوب بازی را بردیم، ان‌شاءالله که روزهای خوبی در انتظار ما باشد.

ویدئو: 316902

او در مورد دیدار برابر ازبکستان نیز می‌گوید: بازی خیلی سختی در زمین حریف است. ازبک‌ها تیم بسیار خوبی هستند در کافا هم با این  تیم بازی کردیم شرایط سختی را برایمان رقم زدند. ولی ما می‌رویم که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

وی درخصوص هم‌دلی با آزمون و خودگذشتگی او برای هت‌تریک پاسخ داد: نه فقط برای این بازی بلکه این نکته مثبتی در تمام این سال‌ها بوده که هیچ وقت خودخواه نبوده‌ایم. هرجا که می‌توانستیم به هم کمک کنیم و به هم پاس بدهیم این کار را کرده‌ایم. من پاس‌های زیادی به سردار داده‌ام که گل زده و او نیز به من پاس داده که این طبیعی است.

1955066

طارمی درخصوص اینکه قلعه‌نویی در اواخر مسابقه از فرم بازی ناراضی بود و به شجاع معترض بود، گفت: نه سر شجاع خلیل‌زاده نبود. کلا فکر می‌کنم ما نیمه دوم بازی را شل گرفته‌ بودیم و همچنین در اواخر نیمه اول نیز اینگونه بود. باید این ذهنیت را درست کنیم، اگر می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم، باید 90 دقیقه با تمام قدرت بازی کنیم و بهترین عملکرد را ارائه کنیم.

مهاجم تیم ملی درباره روند آماده سازی نیز می‌گوید: الان که بازی‌‌ها دوستانه بود و اکنون بازی‌ها رسمی شده است و دیگر نمی‌توان تعیین کرد با چه تیم‌هایی بازی کنیم. در کل با تیم‌های خیلی قدرتمندی بازی نکردیم ولی خب به اهدافی که داشتیم، توانستیم در اردوها به آن دست پیدا کنیم و به نظرم شرایط خوبی داشتیم.

1955067

او درخصوص اینکه گفته می‌شود این طلایی‌ترین نسل تیم ملی است گفت: من نمی‌توانم در مورد نسل‌ها نظر بدهم و با توجه به شرایطی که وجود دارد، مردم باید نظر بدهند. فوتبال اکنون پیشرفته‌تر شده و مدلش با گذشته فرق کرده این سؤال از اساس خراب است که بگوییم کدام نسل، نسل طلایی است.

طارمی درخصوص اینکه آیا این نسل می‌تواند به قهرمانی آسیا برسد، گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم قهرمان شویم و دل مردممان را شاد کنیم. به هر حال این پتانسیل وجود دارد. وقتی چنین پتانسیلی هست، پس طبیعی است که تلاش می‌کنیم تا قهرمان شویم.

او در پایان و درخصوص اینکه با حضور قلعه‌نویی اتحاد بازیکنان بیشتر شده است، پاسخ داد: ما اتحادی که در سال‌های گذشته داشتیم و از عوامل اصلی موفقیت بود پررنگ‌تر شده است و اتحاد خوبی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

1955068

دیدگاه‌ها