کد خبر : 1980433 | 25 آبان 1402 ساعت 20:55 | 14.6K بازدید | 20 دیدگاه

بدشانسی مانع از پرش به رده دوم شد

سردار گلات را با دبل عوض کرد

سردار آزمون با شروعی فوق‌العاده مقابل هنگ‌کنگ برای بالا بردن تعداد گل‌های ملی‌اش خیز برداشت اما در نهایت به همان دو گل نیمه نخست اکتفا کرد.

سردار گلات را با دبل عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در فاصله دو دقیقه در ربع نخست نیمه اول دو گل به هنگ‌کنگ زد تا برای هت‌تریکی که او را به کریم باقری در رده دوم برترین گلزنان تاریخ تیم ملی می‌رساند نزدیک شود اما در ادامه در گلزنی ناکام بود.

ویدئو: 316883

آزمون در حالی این مسابقه را با دبل به پایان رساند که می‌توانست چهار یا حتی 5 گل به ثمر برساند. غیر از صحنه‌ای که دروازه حریف را باز کرد و کمک داور به‌درستی پرچم آفساید زد سردار می‌توانست در سه صحنه تعداد گل‌هایش در این بازی را به 5 برساند و پیروزی تیم ملی را چشمگیرتر کند.

سردار یک صحنه در موقعیت تک به تک در حالی که با پاس خوب ترابی از قلب دفاع حریف فرار کرده بود خواست که مهدی طارمی هم در گلزنی سهیم باشد و در حالی که خودش می‌توانست دروازه حریف را باز کند ، به طارمی پاس داد و کمک داور آفساید اعلام کرد.

بعدتر او با ضربه سر رضا اسدی به سمت دروازه حریف رفت و با ضربه‌ای روی پا قصد باز کردن دروازه هنگ‌گنگ را داشت که توپ با واکنش دروازه‌بان حریف به تیر افقی دروازه خود و باز هم گل نشد.

سردار یک موقعیت عالی دیگر را هم با بدشانسی از دست داد و در حالی که با پاس به جلوی علیرضا جهانبخش مدافعان و دروازه‌بان هنگ‌گنگ مغلوب شده بودند از مقابل دروازه ضربه‌اش را به بیرون زد در حالی که با دقت بیشتر حداقل یک هت‌تریک به نام خود ثبت می‌کرد.

به هر حال سردار که می‌توانست با یک گلات شبی تاریخی برای خود و تیم ملی رقم بزند در هفتاد‌و‌چهارمین بازی تعداد گل‌هایش را به 49 رساند تا در یک‌قدمی کریم باقری قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها