کد خبر : 1980424 | 25 آبان 1402 ساعت 19:49 | 25K بازدید | 11 دیدگاه

بارسا به قولش عمل کرد: ببر برزیلی ژانویه حتما می‌آید

روزنامه اسپورت مدعی است بارسلونا راه‌حلی برای مشکلات مالی‌اش در راه استفاده ‏رسمی از ویتور روکه پیدا کرده است. ‏

بارسا به قولش عمل کرد: ببر برزیلی ژانویه حتما می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه، یکی از پدیده‌های فوتبال برزیل که به‌شدت مورد ‏توجه قرار دارد، تابستان گذشته توسط بارسلونا خریداری شد هر چند او هنوز به بلوگرانا ‏ملحق نشده و در اتلتیکو پاراننزه توپ می‌زند.

قرارداد خرید ویتور روکه دائمی است ولی بارسا به دلیل مشکلات مالی‌اش و با هدف ‏رعایت الزامات بازی جوان‌مردانه مالی مجبور بود اجازه بدهد تا او تا زمان حل این ‏مشکلات در اتلتیکو پاراننزه بماند.

روزنامه اسپورت می‌گوید بارسلونا قصد داشت با کسب درآمدی دست‌‌کم 30 میلیون ‏یورویی از پروژه بارسا استودیوز این مبلغ را برای حل و فصل مسئله خرید ویتور روکه ‏هزینه کند اما اخیرا با مشکلاتی مواجه شد که این برنامه را با خطر مواجه می‌کرد. اما ‏این روزنامه مدعی است با تلاش‌های مدیران بارسا این مشکلات حل شده و ویتور روکه ‏ژانویه امسال می‌تواند راهی بارسلونا شود. ‏

1955033

خوان لاپورتا پیشتر به ویتور روکه قول داده بود که خبر نهایی را حداکثر تا میانه ماه ‏نوامبر به او اطلاع خواهد داد. رئیس بارسا حالا به قولش عمل کرده و در تماس با روکه ‏به او اطلاع داده که خیالش راحت باشد چرا که در ژانویه صد در صد به بارسلون پرواز ‏کرده و پیراهن آبی و اناری را به تن خواهد کرد. 

اسپورت مدعی است لالیگا از این اقدامات بارسلونا مطلع است و در صورتیکه مدیریت ‏بارسا بتوانند مبلغ وعده داده شده را به عنوان درآمد در صورتهای مالی‌شان اضافه کنند ‏لالیگا برای اضافه شدن ویتور روکه به لیست ژاوی چراغ سبز نشان خواهد داد. ‏

دیدگاه‌ها