کد خبر : 1980268 | 24 آبان 1402 ساعت 23:55 | 18.4K بازدید | 5 دیدگاه

جاه‌طلبی زیاد فابرگاس

ستاره سابق بارسا: در مربی‌گری هم جام می‌خواهم

سسک فابرگاس، امروز به طور رسمی کار مربیگری‌اش در تیم سری B کومو را با برگزاری اولین جلسه تمرینی آغاز کرد.

ستاره سابق بارسا: در مربی‌گری هم جام می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، پس از اخراج مورنو لونگو در روز دوشنبه، مدیران کومو، هافبک سابق تیم‌شان را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کردند.

فابرگاس فصل گذشته به عنوان بازیکن به کومو پیوسته بود، سپس در تابستان کفش‌های خود را آویخت و کارش را با مربیگری تیم جوانان این باشگاه آغاز کرد.

1954723

این سرمربی ۳۶ ساله تا اینجای فصل سه برد، سه تساوی و سه شکست را برای تیم جوانان به ثبت رسانده بود. دوران بازی او فوق‌العاده بود و تقریباً همه چیز را با آرسنال، بارسلونا، چلسی و موناکو به دست آورد و حالا به دنبال کسب این عناوین به عنوان مربی است. او امروز در اولین جلسه تمرینی‌اش با تیم، درباره پذیرفتن این شغل و اهدافش صحبت کرد:

«این پیشنهاد را جذاب دانستم، زیرا این تیم را به خوبی می‌شناسم. آنها هم کاملا با من آشنا هستند. اخلاقیات و روش‌هایم را به خوبی می‌شناسند و از همدیگر درک خوبی داریم. برخی از این بازیکنان با من در اینجا بازی کرده‌اند و می‌دانند ذهنیت من چگونه است.

1954724

تیم بازیکنان بااستعدادی دارد و به نظرم می‌توانیم با تیم‌های دیگر رقابت کنیم. هدف‌مان باید بردن همه بازی‌ها باشد. سبک بازی من مشخص است و برنامه این است که این سبک و برنامه را در مغز بازیکنان پردازش کنیم.

هیجان‌زده هستم که سرمربی‌گری تیم اصلی را بر عهده دارم. امیدوارم این باشگاه شروع راه درخشان مربی‌گری‌‌ام باشم. راه سختی است اما می‌خواهم در مربی‌گری همه چیز را ببرم.»