کد خبر : 1980261 | 25 آبان 1402 ساعت 03:10 | 22K بازدید | 14 دیدگاه

گزینه مصری نکونام: تشنج کردم و دارو مصرف می‌کنم!

عمرو وردة می‌گوید که به دلیل مشکلات روحی و روانی، تحت درمان قرار گرفته است.

گزینه مصری نکونام: تشنج کردم و دارو مصرف می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، عمرو وردة، وینگر مصری که تابستان پرحاشیه‌ای را داشت، پس از فسخ قراردادش با تیم‌های راجا کازابلانکا و دوکسا قبرس، با سومین تیمش یعنی فارکو مصر نیز فسخ کرد و از این تیم جدا شد.

این بازیکن که در مقطعی نیز به استقلال لینک شد و مذاکراتی نیز با آبی پوشان داشت، سابقه بازی با تیم ملی مصر را در جام جهانی 2018 در کارنامه دارد. او فاش کرد که در دوره اخیر تحت درمان مشکلات روحی قرار گرفته که این موضوع باعث شده تمرینات را با تیمش متوقف کند.

وردة طی اظهاراتی در کانال MBC MASR گفت: برخی تلاش می‌کنند فوتبال من را زودتر به پایان برسانند، بعد از اتفاقاتی که اخیرا در معرض آن قرار گرفتم، از جمله جدایی از راجا مراکش و عدم موفقیت در انتقالم به دو تیم دیگر، در معرض مشکلات روحی و روانی قرار گرفتم.

1915863

وی ادامه داد: برای تایید خبر فسخ قراردادم با مدیران فارکو صحبت کردم و جان ادوارد (مدیر عامل باشگاه) به من اطمینان داد که قراردادم فسخ نشده است.

وی ادامه داد: فارکو می‌داند که در حال درمان هستم، دچار تشنج شده‌ام و دارو دریافت می‌کنم. از دلایل انتشار اخبار غیررسمی مبنی بر جدایی‌ام اطلاعی ندارم.

وردة در پایان اظهارات خود گفت: شهرت و اعتبار من در فوتبال مصر تا جام ملت‌های آفریقا 2019 خوب بود، هرچند بابت هر اتفاقی که رخ داده، عذرخواهی کردم.

دیدگاه‌ها