کد خبر : 1980260 | 24 آبان 1402 ساعت 22:41 | 14.4K بازدید | 19 دیدگاه

خشم کارلتو علیه داوران: همه چیز تقصیر آنهاست

کارلو آنچلوتی پس از صحبت‌های داوید گوتیرز، رئیس کمیته ملی مربیان لالیگا، به شدت عصبانی شد و پاسخ او را داد.

خشم کارلتو علیه داوران: همه چیز تقصیر آنهاست

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش جلسه مربیان لالیگا برگزار شد و در آن بسیاری از مربیان تیم‌های مختلف، نظرات‌شان را بیان و درباره موضوعات زیادی صحبت کردند.

یکی از این موضوعات، بحث رابطه داوران با مربیان بود و دو مربی‌ای که بیشتر از همه در این بحث شرکت داشتند، ژاوی هرناندز و کارلو آنچلوتی، سرمربیان بارسلونا و رئال مادرید بودند.

این دو مربی در این فصل با داوران لالیگا چالش‌های بسیاری داشته‌اند. آنها در چند مورد از نشست‌های پس از بازی‌شان به عملکرد داوران اعتراض کرده‌اند و حتی تا مرز جریمه و محرومیت هم پیش رفته‌اند.

1954703

دیروز اعلام شد در بحثی که در جلسه مربیان مطرح شد، ژاوی بیشتر از بقیه در مورد داوران صحبت کرده است و از آنها خواسته است احترام بیشتری به مربیان بگذارند.

امروز نیز خبری اعلام شد که نشان داد کارلو آنچلوتی نیز در این بحث حضور داشته است و در قسمتی از آن با عصبانیت پاسخ داوید گوتیرز را داده است.

پس از اینکه گوتیرز از مربیان به عنوان مرجع و الگو برای افراد دیگر نام برد و خواستار رفتار بهتر آنان شد، کارلو آنچلوتی خشمگین شد و به شکل تندی پاسخ داد: «شما در مورد احترام صحبت می‌کنید، اما چه کسی به مربیان احترام می‌گذارد؟ چرا داوران به مربیان احترام نمی‌گذارند؟»

دیدگاه‌ها