کد خبر : 1980133 | 24 آبان 1402 ساعت 11:57 | 33.1K بازدید | 41 دیدگاه

اعتراض مادریدی‌ها به ژاوی: صف را رعایت کن! (عکس)

اقدام عجیب ژاوی، سرمربی بارسلونا، در ایستگاه قطری در شهر مادرید با اعتراض بسیاری روبرو شد.

اعتراض مادریدی‌ها به ژاوی: صف را رعایت کن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چهره چندان محبوبی در شهر مادرید نیست و حضورش روی نیمکت بارسلونا پس از درخششی که با پیراهن این تیم در میدان داشت به این احساس دامن زده است. 

او فصل گذشته موفق شد رئال مادرید را در کورس قهرمانی لالیگا شکست دهد و با وجود این که امسال از این تیم عقب افتاده و در ال‌کلاسیکو هم شکست خورده اما فاصله چندانی با خیرونا و رئال در صدر جدول ندارد و همچنان به دفاع از عنوان قهرمانی امیدوار است. 

1954471

اما اتفاق جالبی که برای این سرمربی جوان بارسا رخ داده، مربوط به حضورش در یکی از ایستگاه‌های قطار شهر مادرید و رفتاری است که برای رسیدن به موقع به قطار داشته و اعتراض‌هایی را به همراه داشته است. 

تصاویر منتشر شده از ژاوی نشان می‌دهد که او پس از ورود به ایستگاه قطار و بی‌توجه به صفی که برای سوار شدن تشکیل شده، با سرعت از کنار مسافران عبور می‌کند و از زیر موانع کار گذاشته شده می‌گذرد تا خودش را به قطار برساند. 

1954472

این رفتار با اعتراض مردمی که مدتی است در ایستگاه منتظر هستند روبرو می‌شود و صدای فریاد اعتراض اهالی مادرید در این ویدیو به خوبی مشهود است اما ژاوی بدون توجه به این اتفاق خودش را با نهایت سرعت به قطار می‌رساند تا از آن جا نماند.

ژاوی برای حضور در نشست مربیان لالیگا با کمیته داوران راهی مادرید شده بود و این اتفاق در مسیر برگشت به بارسلونا برای او رخ داد.

دیدگاه‌ها