کد خبر : 1980048 | 23 آبان 1402 ساعت 23:27 | 14.6K بازدید | 4 دیدگاه

طیبی در اسپانیا 2 رقمی می‌شود!

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران یکی از ۵ بازیکن اصلی تیمش در دیدار مقابل آلزیراس است.

طیبی در اسپانیا 2 رقمی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته یازدهم لیگ ناسیونال فوتسال اسپانیا تیم مایورکا پالما که حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۳:30 امشب (به وقت ایران) مقابل تیم رده شانزدهمی و قعرنشین آلزیراس قرار خواهد گرفت.

تیم فوتسال مایورکا پالما در شرایطی دیدار امشب برابر آلزیراس را آغاز خواهد کرد که حسین طیبی در جمع پنج بازیکن ابتدایی به‌عنوان بازیکن در راس در ترکیب این تیم قرار گرفته و مسلم اولادقباد و سالار آقاپور هم جزو نفرات فهرست این تیم برای بازی امشب هستند.

حسین طیبی در دیدار اخیرشان در لیگا ناسیونال اسپانیا مقابل نویا توانست گل دوم و برتری تیمش را به ثمر رساند و جزو تیم منتخب هفته قرار بگیرد که امیدوار است در دیدار امشب برابر آلزیراس نهمین گل فصل خود را بزند و سالار آقاپور و مسلم اولادقباد هم به دنبال دومین گل خود هستند.

1954315

تیم فوتسال مایورکا پالما در ۱۱ مسابقه گذشته خود در لیگ ناسیونال اسپانیا هفت پیروزی و چهار شکست داشته و با ۲۱ امتیاز در رتبه سوم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته که در صورت پیروزی در مسابقه امشب موقتا به رتبه دوم می‌رسد و فاصله خود با بارسلونا صدر نشین را به ۴ امتیاز کاهش می‌دهد.

دیدگاه‌ها