کد خبر : 1980046 | 23 آبان 1402 ساعت 23:08 | 56.6K بازدید | 157 دیدگاه

بادامکی: سپاهان دست پیش را گرفته است؛

نورافکن به هواداران پرسپولیس آسیب روحی زد!

حسین بادامکی، معاون باشگاه پرسپولیس جزئیات حواشی بازی تیم‌شان با سپاهان را توضیح داد.

نورافکن به هواداران پرسپولیس آسیب روحی زد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان تمام شد اما حواشی این مسابقه همچنان ادامه دارد. حرکت عجیب و زننده امید نورافکن به سمت سکوهای پرسپولیسی و پرتاب بطری هواداران سپاهان اتفاقی بود که باعث شد امروز پرسپولیس ضمن شکایت از سپاهان و نورافکن، بیانیه‌ای صادر کند.

حالا حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس روی خط برنامه ش های فوتبالی آمد و جزئیات این شکایت را توضیح داد:

بولت تراکتورحرکت بازیکن سپاهان را همه دیدند
از قبل از بازی این حواشی شروع شد و همه دیدند. نوع برخورد هواداران سپاهان با هواداران ما را خودتان فیلم‌هایش را دیدید. در بازی علی‌رغم اینکه دو تیم بازی خوبی انجام دادند، جو سکوهای سپاهان ملتهب بود. بعد از بازی هم حرکتی که بازیکن ملی پوش آن تیم انجام داد را همه دیدند و آسیب روحی زیادی به هواداران ما رسیده است.

1882322

بولت تراکتورچرا کمیته اخلاق واکنشی نشان نداد؟
قبل از اینکه ما بخواهیم شکایت کنیم کمیته انضباطی و کمیته اخلاق باید ورود می‌کرد به این موارد. چطور بعد از اینکه یک مربی و بازیکن صحبت می‌کنند سریع به کمیته اخلاق دعوت می‌شوند ولی راجع به این مسئله واکنشی نداشتند؟

بولت تراکتورپرچم هواداران پرسپولیس را گرفتند
قبل از بازی جلوی تماشاگران ما را گرفتند و با برخورد بد پرچم‌شان را از آنها گرفتند و اجازه ندادند وارد استادیوم بشوند. بعد از بازی هم که آن اتفاق افتاد اصلا جای بحث ندارد.

بولت تراکتورشکایت سپاهان از پرسپولیس
در فوتبال ما مد شده که دست پیش را بگیریم. اگر اتفاقی قبلش نیفتاده بود، تماشاگر ما خود به خود واکنش نشان نمی‌داد. ما فوتبالیست بودیم و با تماشاگر عام استادیوم فرق می‌کنیم. شاید در استادیوم‌هایی رفتیم که بدترین الفاظ را به کار بردند ولی باید عکس العمل نشان بدهیم؟ الان کوچکترین تصویر هم بازتاب دارد. ما نباید به راحتی از کوره در برویم.

دیدگاه‌ها