کد خبر : 1980039 | 23 آبان 1402 ساعت 22:32 | 62.6K بازدید | 55 دیدگاه

خرید جدید بایرن: عاشق بارسلونا و مسی هستم

نستوری ایرانکندا در اولین صحبت‌هایش پس از پیوستن به بایرن مونیخ، از لیونل مسی به عنوان الگوی خودش نام برد.

خرید جدید بایرن: عاشق بارسلونا و مسی هستم

به گزارش "ورزش سه"، امروز انتقال ایراکندا، استعداد ۱۷ ساله استرالیایی، از ادلاید یونایتد به بایرن مونیخ رسمی شد. این انتقال از مدت‌ها پیش نهایی شده بود و امروز به صورت رسمی اعلام شد.

این بازیکن که یک وینگر گلزن است، تا زمانی که به هجده سالگی نرسد، برای بایرن مونیخ بازی نمی‌کند. او از تاریخ یک جولای به لیست بایرن اضافه خواهد شد.

1954296

پس از رسمی شدن انتقال این بازیکن جوان، صحبت‌های جالبی از او منتشر شده است. از بازی در پست دفاع وسط، تا عشق به لیونل مسی و پیروی از او.

«قبلاً می‌خواستم مدافع وسط باشم. پس از تماشای بارسلونای آن زمان دلم می‌خواست دفاع وسط باشم. من طرفدار آن تیم هستم. از دیدن بازی پویول و جرارد پیکه لذت می‌بردم. من ویدئوهای آنها را خیلی تماشا می‌کردم. تا ۲۰۱۵ بازی‌های بارسلونا را تماشا می‌کردم. این روزها توجهی به این تیم ندارم. آنها نابود شده‌اند.

1954293

کم کم به سمت خط حمله و بازی در پست فعلی‌ام رفتم. هر فصل ۲۷ تا ۳۸ گل می‌زدم. همیشه دوست داشتم مثل مسی بازی کنم، او به من انگیزه می‌دهد تا بازیکن بهتری شوم. نحوه بازی او روشی است که من سعی می‌کنم بازی کنم. هیچکس نمی‌تواند مانند او بازی کند، اما من سعی می‌کنم سبک بازی‌ام را مانند او پایه‌گذاری کنم. او واقعاً چابک و قدرتمند است، بنابراین سعی می‌کنم تمام حرکات و کارهایم را حول محور او قرار دهم.»

دیدگاه‌ها