کد خبر : 1980033 | 23 آبان 1402 ساعت 21:51 | 24.3K بازدید | 26 دیدگاه

راز گلزنی‌های هری کین در بایرن: بند ویژه!

یک بند در قرارداد هری کین با بایرن مونیخ گنجانده شده است که هر چقدر او گل بزند به دستمزدش اضافه خواهد شد.

راز گلزنی‌های هری کین در بایرن: بند ویژه!

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته با قراردادی حدود ۱۰۰ میلیون یورو از تاتنهام به بایرن مونیخ پیوست.

حضور او در بایرن مونیخ بالاخره جای خالی روبرت لواندوفسکی را پر کرد و عده‌ای عملکرد او در این تیم را حتی بهتر از نمایش‌های مهاجم لهستانی می‌دانند.

1954278

مدیران بایرن در این مدت همواره در پاسخ به سوالاتی در مورد قرارداد این بازیکن سکوت کرده‌اند و پاسخ واضحی نداده‌اند. حالا در جزئیات کمی که از قرارداد او لو رفته، مشخص شده است که با هر بار گلزنی مبلغی به عنوان پاداش به این قرارداد اضافه خواهد شد.

به گفته رسانه‌های آلمانی، در جریان مذاکرات بایرن با کین، باشگاه بند پاداش برای گلزنی را به قرارداد اضافه کرد. این به آن معنی است که هر چقدر کین گل‌های بیشتری به ثمر برساند، حقوق او که در حال حاضر ۲۴ میلیون یورو در سال تخمین زده شده است، بیشتر می‌شود.

1954276

بندی در قرارداد این مهاجم وجود دارد که اگر او بیش از ۴۰ گل و پاس گل در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان ثبت کند، ۲۵۰ هزار یوروی دیگر به دست می‌آورد. کین در حال حاضر ۲۸ گل و پاس گل داشته است.

یان کریستین دریسن، مدیرعامل بایرن در مورد این بند و پاداش‌ها به بیلد گفته است: «اینها جزئیات قرارداد هستند که ما فاش نمی‌کنیم.»

دیدگاه‌ها