کد خبر : 1980019 | 24 آبان 1402 ساعت 04:00 | 30.4K بازدید | 10 دیدگاه

بیرانوند و نیازمند دو روز بعد از صحنه نادر (عکس)

علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند سنگربان‌های اول و دوم تیم ملی پس از مصاف حساس در نقش جهان بار دیگر در تهران با یکدیگر ملاقات کردند.

بیرانوند و نیازمند دو روز بعد از صحنه نادر (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، بخش مهمی از بار ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران بر دوش سنگربانان دو تیم بود؛ علیرضا بیرانوند در یک سو و پیام نیازمند در سوی دیگر.

البته که در این مسابقه این علیرضا بیرانوند بود که بیشتر تحت فشار قرار گرفت و در نهایت هم با وجود چند واکنش خیره‌کننده که دروازه پرسپولیس را نجات داد، روی شوت مهارنشدنی اسدی مغلوب شد تا حداقل در 20 دقیقه پایانی فشار به جای دروازه او روی دروازه پیام نیازمند باشد.

پرسپولیس در 20 دقیقه پایانی تلاش برای جبران را آغاز کرد، ولی دفاع سپاهان منسجم بود و شاگردان گل‌محمدی بیشتر به ارسال از جناحین روی آوردند. این ارسال‌ها هم البته با حضور پیام نیازمند به جایی نرسید و سنگربان ملی پوش سپاهان یکبار دیگر در یک مسابقه حساس توانایی، مهارت و خونسردی خود را به تصویر کشید.

1954242
1954243

اما این مسابقه حساس هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در ثانیه‌های پایانی احساسی دنبال می‌شد و علیرضا بیرانوند هم برای باز کردن دروازه نیازمند پیش کشید تا چند صحنه عجیب و نادر در فوتبال ایران ثبت شود؛ جایی که نیازمند و بیرانوند در محوطه جریمه سپاهان و در فاصله چند متری یکدیگر دیده می‌شوند و این صحنه‌ای نیست که در هر مسابقه لیگ برتر بتوان آن را دید.

بیرانوند و نیازمند البته خیلی زود بار دیگر در اردوی تیم ملی برای حضور در دوبازی مقدماتی جام جهانی یکدیگر را ملاقات کردند.

دیدگاه‌ها