کد خبر : 1979753 | 22 آبان 1402 ساعت 17:23 | 22.2K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره لیورپول تاج و تخت را پس می‌گیرد؟

برای کنار زدن هالند: صلاح بهترین نسخه‌اش را رو می‌کند

محمد صلاح با گل زدن در بازی مقابل برنتفورد، قصد تحت تعقیب قرار دادن هالند را دارد.

برای کنار زدن هالند: صلاح بهترین نسخه‌اش را رو می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت ۱۲ هفته از شروع فصل جدید، به نظر می‌رسد محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول با گل‌ و پاس‌گل‌‌هایی که تا اینجا در این فصل ثبت کرده، رویای بزرگی در سر دارد. 
محمد صلاح روز یکشنبه به درخشش خود با لیورپول ادامه داد و در پیروزی 3-0 مقابل برنتفورد دو گل به ثمر رساند و به 200 گل با باشگاه‌های انگلیسی در طول دوران حرفه‌ای خود رسید.

1953776

صلاح در این ۱۲ بازی، با ۱۰ گل و ۴ پاس گل بیشترین اثرگذاری را در پیروزی‌های تیمش داشته و بعد از ارلینگ هالند و آمار ماورایی‌اش، هیچکس در لیگ برتر انگلیس به اندازه صلاح نه گلزنی کرده و نه روی گل های تیمش اثر داشته است.
با این حال عملکرد او در این فصل، بهترین شروع محمد صلاح در لیگ برتر انگلیس بوده
با توجه به آنچه که صلاح در فصل جاری ارائه می‌دهد، این شروع پس از 12 بازی اول او در این رقابت‌ها یکی از بهترین‌های او در طول دوران حرفه‌ای او در لیگ برتر انگلیس است، اما از نظر تعداد بهترین نیست.

1953777

فصل ۱۸-۲۰۱۷
او در نخستین فصل خود با پیراهن لیورپول، در ۱۲ بازی نخست تنها ۹ گل به ثمر رساند ولی در نهایت فصل را به عنوان بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس به پایان رساند و این لازم به ذکر است که پیش از ورود هالند به لیگ انگلیس، 32 گل در یک فصل رکورد خاصی بود. او در آن مقطع تنها ۳ پاس گل داشت تا با ۱۲ اثرگذاری مستقیم روی گل‌های تیمش، سومین شروع درخشان او عنوان شود.

1953778

فصل ۱۹-۲۰۱۸
دوازده بازی نخست کمی با افت صلاح همراه شد. وینگر مصری در آن دوره ۶ گل و ۴ پاس گل داشت.

1953779

فصل ۲۰-۲۰۱۹
فرعون بندر لیورپول به زندگی در آنفیلد عادت کرده بود و پس از ۱۲ هفته، ۶ گل به ثمر رساند و ۳ پاس گل داشت.

1953781

فصل ۲۱-۲۰۲۰
او به یکه تازی خود در قلب اروپا ادامه می‌داد تا اینکه در این فصل با ده گل و ۲ پاس گل فصل خوبی را آغاز کرده باشد.

1953782

فصل ۲۲-۲۰۲۱
در آخرین فرصت صلاح برای آقای گلی او در پایان فصل با ۲۳ گل زده صاحب کفش طلای این تورنمنت شد ولی در ایستگاه دوازدهم آمار او خارق العاده بود. ۱۱ گل زده و ۸ پاس گل بهترین شروعی بود که صلاح در انگلیس رقم زده بود.

1953785

فصل ۲۳-۲۰۲۲
همانطور که تا کنون متوجه شدید در کشوری که هم فرعون حضور داشته باشد و هم یک وایکینگ، نبرد بر سر تاج و تخت نبرد سختی خواهد بود اما در این بین نخستین فصل هالند، با بدترین فصل صلاح همراه شد؛ فصلی که صلاح در ۱۲ بازی تنها ۳ گل و ۳ پاس گل ضعیف‌ترین آمار خود را خلق کرده بود.

دیدگاه‌ها