کد خبر : 1979728 | 22 آبان 1402 ساعت 14:36 | 35.9K بازدید | 24 دیدگاه

گزارش اسپورت:

پنج دیداری که عیار بارسا را مشخص می‌کنند

بارسلونا پس از فیفادی پنج چالش دشوار در لالیگا و لیگ قهرمانان خواهد داشت که می‌توانند معیار مناسبی برای ارزیابی تیم تحت هدایت ژاوی باشند.

پنج دیداری که عیار بارسا را مشخص می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته‌های اخیر نتوانسته خوب و قانع کننده بازی کند. پس از برتری پنج گله برابر رئال بتیس دیگر نمایشی قاطع و درخشان از بارسا شاهد نبوده‌ایم و به خصوص دو شکست از رئال و شاختار و پیروزی های سخت برابر سوسیداد و آلاوس بدون ارائه بازی خوب، باعث شده تا فشار به تیم و ژاوی مضاعف شود.

1953719

در بهترین شرایط ممکن تعطیلات بازی‌های ملی از راه رسیده و ژاوی فرصت دارد تیمش را در این وقفه ریکاوری کند. به‌خصوص که او خوب می‌داند بعد از فیفادی چه بازی‌های دشواری در انتظار تیمش خواهد بود.

1953295

بارسا ابتدا باید به زمین رایووایه‌کانو برود که در سال‌های اخیر گربه سیاه آبی و اناری‌ها شده است. سپس دو بازی خانگی متوالی برابر دو رقیب مستقیم یعنی اتلتیکو و خیرونا از راه می‌رسند. بارسا سپس نیز باید به زمین والنسیا برود. بارسا فعلا با 28 امتیاز در رده سوم قرار دارد و خیرونا و رئال به ترتیب چهار و دو امتیاز بیشتر دارند. اتلتیکو نیز با یک بازی و دو امتیاز کمتر از بارسا در رده چهارم است.

در لیگ قهرمانان نیز هفتم آذر، بارسلونا یک بازی دشوار برابر پورتو خواهد داشت که نبرد صدرنشینی خواهد بود. این پنج بازی به خوبی نشان خواهند داد که بارسای ژاوی در چه سطحی قرار دارد.

دیدگاه‌ها