کد خبر : 1979685 | 22 آبان 1402 ساعت 12:45 | 30.1K بازدید | 22 دیدگاه

گریزمان روی ابرها

ذوق‌زدگی ستاره فرانسوی: قراردادم را بیاورید امضا کنم!

ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید به شکل علنی از تمایلش برای تمدید قرارداد حرف زد. تمدید قرارداد دیه‌گو سیمئونه انگیزه او برای ادامه فوتبال در اتلتیکو را بیشتر کرده است.

ذوق‌زدگی ستاره فرانسوی: قراردادم را بیاورید امضا کنم!

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکو، توانست یک بازی درخشان دیگر را برای اتلتیکو انجام دهد و گل پیروزی بخش تیمش را در بازی دیشب مقابل ویارئال به ثمر برساند تا تیمش با چاشنی کامبک 3-1 پیروز شود و سه امتیاز ارزشمند خانگی را کسب کند. 

1953550

گریزمان موفق شد با این گل به جایگاه دومین گلزن برتر تاریخ اتلتیکو مادرید برسد. او با 169 گل این جایگاه دومی را با آدریان اسکودرو شریک شده است. ستاره فرانسوی تنها چهار گل با 173 گل لوئیس آراگونس افسانه‌ای فاصله دارد تا جایگاه خودش را در تاریخ اتلتیکو مادرید جاودانه کند.

ستاره فرانسوی در پایان بازی گفت: «بازی پر زحمتی بود و رنج کشیدیم تا برنده شدیم. شاید هم کمی خسته بودیم و امشب نیمکت به ما کمک زیادی کرد تا ورق را برگردانیم. بازیکنان ذخیره به خوبی نقش خودشان را ایفا کردند. معتقدم برخی در تیم شایسته دقایق بیشتری هستند و ما از حیث داشتن یک مجموعه خوب و متحد، در شرایط مطلوبی هستیم.»

1953648

گریزمان بی‌تاب تمدید قرارداد با اتلتیکو است: «مربی (سیمئونه) چند روز پیش قراردادش را تمدید کرد و این بهترین خبر برای باشگاه و بازیکنان بود. میگل آنخل (مدیر عامل) می‌داند که نظر من در مورد تمدید چیست. حالا نوبت من است، پس قراردادم را بیاورید تا امضا کنم. من حالا حالاها می‌خواهم برای اتلتیکو بازی کنم و بدرخشم.»

لازم به ذکر است که قرارداد گریزمان با اتلتیکو تا 2026 اعتبار دارد و او در اکتبر سال گذشته قراردادی جدید با تیم امضا کرد.

دیدگاه‌ها