کد خبر : 1979623 | 22 آبان 1402 ساعت 02:02 | 19.3K بازدید | 13 دیدگاه

گریزمان یک قدم تا جاودانگی با اتلتیکو!(عکس)

آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید، بعد از گلی که در بازی امشب مقابل ویارئال زد، به دومین گلزن برتر تاریخ اتلتیکو مادرید تبدیل شد.

گریزمان یک قدم تا جاودانگی با اتلتیکو!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکو، توانست یک بازی درخشان دیگر را برای اتلتیکو انجام دهد و گل پیروزی بخش تیمش را در بازی امشب مقابل ویارئال به ثمر برساند تا تیمش با چاشنی کامبک 3-1 پیروز شود و سه امتیاز ارزشمند خانگی را کسب کند. با این پیروزی اتلتیکو مادرید جایگاه چهارمی خود را حفظ کرد و فاصله با صدر را به شش امتیاز کاهش داد.

1953551

اما این یک بازی خاطره‌انگیز برای گریزمان محسوب می‌شود چرا که او موفق شد با این گل به جایگاه دومین گلزن برتر اتلتیکو مادرید برسد. او با 169 گل این جایگاه دومی را با آدریان اسکودرو شریک شده است. او تنها 4 گل با 173 گل لوئیس آراگونس افسانه‌ای فاصله دارد تا جایگاه خودش را در تاریخ اتلتیکو مادرید جاودانه کند که در صورت رخ ندادن مصدومیتی طولانی و جدی در همین سال جاری برای او در دسترس خواهد بود. او در فصل جاری تاکنون موفق به زدن 13 گل در تمامی رقابت‌های رسمی اتلتیکو مادرید شده است. او قبلا گفته بود برای زدن این رکورد با اتلتیکو، پیشنهادهای سنگینی را از لیگ عربستان سعودی رد کرده است.

دیدگاه‌ها