کد خبر : 1979601 | 22 آبان 1402 ساعت 06:18 | 17.7K بازدید | 24 دیدگاه

تلاش قابل تقدیر چپ پرسپولیس مقابل ستاره لیگ

در شرایطی که به نظر می‌رسید علی نعمتی روز بسیار سختی مقابل رامین رضائیان داشته باشد، همین اتفاق هم افتاد.

تلاش قابل تقدیر چپ پرسپولیس مقابل ستاره لیگ

به گزارش "ورزش سه"، درخشش رامین رضائیان در بازی‌های اخیر سپاهان به‌خصوص دو بازی رفت و برگشت این تیم مقابل آلمالیق ازبکستان این تصور را نزد هواداران پرسپولیس به وجود آورده بود که رامین می‌تواند ستاره سپاهان در الکلاسیکوی 21 آبان باشد و اینطوری یحیی گل‌محمدی به‌خاطر از دست دادن او بیشتر از همیشه حسرت خواهد خورد.

در سوی مقابل بازیکن مقابل او علی نعمتی بود که بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال تاجیکستان به‌خاطر توپ از دست دادن‌های زیادش یا پاس‌های اشتباهی که داده بود به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفت تا جایی که هواداران از یحیی می‌خواستند مدافع چپ جدیدی جای او بیاورد.

1953594

البته با این وجود در کل مسابقه سپاهان - پرسپولیس علی نعمتی نمایش بدی نداشت اما در همان نیمه اول رامین با دو حرکت طولی نشان داد که برای رقابت به زمین آمده. 

در عین حال کماکان این ایراد به بازی نعمتی وارد است که او در حمله بازیکنی نیست که ارسال‌های مناسب و کارهای ترکیبی کامل و موفق داشته باشد اما فراموش نکنید او در اصل مدافع میانی است و در پست غیرتخصصی بازی می‌کند.

در نهایت اینکه اگر یحیی گل‌محمدی در پایان مسابقه حسرت از دست دادن رامین رضائیان را نخورد اما حتما پیش خودش فکر می‌کرد اگر رضا اسدی یا یکی از آن دو مهاجم نوک سپاهان را داشت حداقل این بازی بزرگ را نمی‌باخت.

دیدگاه‌ها