کد خبر : 1979550 | 21 آبان 1402 ساعت 21:50 | 14.8K بازدید | 39 دیدگاه

یک لشگر برای گئورگی سانتر می‌کرد

گولسیانی تنها پرسپولیسی‌ای که بوی گل می‌داد

در شرایطی که بازیکنان خط میانی و حمله پرسپولیس یا توسط حریف مهار شده بودند یا نشانی از روزهای خوب‌شان نداشتند، باز هم یک مدافع امید اول گلزنی تیم یحیی بود.

گولسیانی تنها پرسپولیسی‌ای که بوی گل می‌داد

به گزارش "ورزش سه" در مصاف بزرگ با سپاهان، شهاب زاهدی به عنوان تک مهاجم پرسپولیس یک موقعیت ایده‌آل داشت که گل نکرد. نفر دوم از حیث نزدیکتر بودن به دروازه رقیب، محمد عمری بود که در بین مدافعان حریف گرفتار شد و اصلا ضربه‌ای به چارچوب دروازه سپاهان نزد.

سعید صادقی، مهدی ترابی، سروش رفیعی و امید عالیشاه نیز از شوتزنی به دروازه حریف عاجز بودند و موقعیتی هم خلق نکردند. در چنین شرایطی فقط این گئورگی گولسیانی بود که در تیم پرسپولیس تا آستانه گلزنی پیش رفت و مهمترین بخت تیمش را روی دروازه نیازمند خلق کرد.

درست مثل بازی با استقلال تاجیکستان، گئورگی در دقایق باقیمانده به خط حمله رفت تا در ارسال‌ها کاری انجام دهد، اما غیر از یک صحنه توپ خوبی برایش ارسال نشد. در آن صحنه گولسیانی از بین چند بازیکن سپاهان موفق به سرزنی شد و تا گل زدن چند سانتیمتر کم آورد اما همین سانتر زیبای عالیشاه و ضربه سر گولسیانی مهمترین موقعیت سرخ‌ها برای بازگشت را رقم زد.

با در نظر گرفتن این موقعیت و تمرکز پرسپولیس روی بازی مستقیم و ارسال از همه جای زمین در لحظات پایانی تنها بازیکنی که در ترکیب تیم یحیی بوی گل می‌داد همین گولسیانی بود و بقیه اصلا شرایط خوبی برای سرزنی نداشتند.

بولت پرسپولیسنمونه‌اش شهاب زاهدی که با هند بی‌مورد خود اخراج شد و یک شانس را از تیمش گرفت. گئورگی که در بازی سال گذشته جام حذفی دو گل از روی نقطه پنالتی در این ورزشگاه به سپاهان زده بود این بار در گلزنی ناکام ماند، اما با وجود غم شکست در پایان بازی سراغ هواداران پرسپولیس رفت و از آنها تشکر کرد.

دیدگاه‌ها